خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

شیادی که محبت نیوز از آن روحانی ساخت!!

به گزارش ادیان نیوز، در خبر محبت نیوز، یک بار در تیتر و شش بار در متن، از گروگان گیر سیدنی با نام “روحانی ایرانی” نام برده شده  و به کار بردن این دو واژه با همدیگر، در راستای سیاست نخ نما شده ایران هراسی و اسلام هراسی غرب، برای مقابله با نفوذ روز افزون ” اسلام ناب محمدی” در بین ملت های آزاده جهان صورت می گیرد.
در حالی که چندین هزار نفر از اتباع کشورهای غربی و استرالیایی، در گروهک تروریستی داعش عضو هستند و در راستای اهداف دولت متبوعشان در منطقه غرب آسیا و کشورهای اسلامی حضور پیدا کرده اند، رسانه های این کشورها، این فرد را با عنوان “ایرانی عضو داعش” برجسته سازی می کنند، تا ذهن افکار عمومی را به سمت دلخواه خود پیش ببرند.
این گروگانگیر که به اتهام کلاهبرداری سنگین مالی تحت تعقیب سیستم قضایی ایران بوده است، با کاربرد توهین هایی نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران و با ادعای داشتن افکار لیبرال مذهبی، در سال ۱۹۹۶ میلادی، موفق به اخذ پناهندگی سیاسی از کشور استرالیا می شود.
خوش خدمتی های این کلاهبردار، به دولت ضد اسلامی استرالیا، او را تا شهروند این کشور بالا می برد و بعد از مزین شدن به لباس شهروندی و فعال ضد جنگ!!!، به روان درمانی روی می آورد و از این طریق به بیش از پنجاه زن و دختر تجاوز می کند و هیچ گونه مخالفتی از طرف دولت استرالیا با وی نمی شود و با وجود درخواست پلیس ایران، این کشور با ادعای سیاسی بودن، از تحویل او به پلیس بین الملل، خودداری می کند.
وی که در برابر درخواست جامعه مسلمانان استرالیا، برای اثبات مدارج علمی خود درمانده شده بود، با حمایت های دولت این کشور، خود را “آیت الله” نامیده بود و با وجود درخواست رهبر شیعیان استرالیا، درباره تحقیق از هویت واقعی و فعالیت های وی، پلیس هیچ اقدامی انجام نمی دهد.
این گروگانگیر که به بیماری جنسی مبتلا بوده و با زنان زیادی نیز رابطه نامشروع داشته است، به همراه یکی از این زنان، ‌دست به قتل همسر سابق خود می زند و وی را به آتش می کشد و با وجود اتهام قتل با سپردن وثیقه از بازداشت آزاد می شود و جالب آن است که این عضو گروهک تروریستی داعش، آزادانه در این کشور در رفت و آمد بوده و به مهره ای برای بهره برداری های سیاسی غرب، تبدیل شده بود. 
وی بعد از ورود به استرالیا  و کسب تابعیت این کشور، با عنوان “مبلغ مذهبی دگر اندیش” توجه رسانه ها را به خود جلب کرده بود و دست به رفتارهای خارج از شان مسلمانی می زد و برای بر انگیختن احساسات ضد اسلامی، به خانواده نظامیان قربانی در افغانستان توهین کرده بود که مورد اعتراض جامعه مسلمانان استرالیا قرار گرفت و او با لقب” شیخ قلابی”، در این کشور شناخته می شد.
در این برهه زمانی که بهترین تاکتیک برای پیشبرد پروژه اسلام هراسی، انتساب یک تروریست یا گروگانگیر به گروهک تروریستی داعش است، حدود یک ماه قبل از وقوع این حادثه، وی به این گروهک پیوند داده می شود، و به صورت غیابی، با ابوبکر البغدادی به عنوان امام زمان خود بیعت می کند.
همزمانی این حادثه ساختگی با انتشار گزارش سنای آمریکا درباره شکنجه های وحشیانه سیا، حوادث فرگوسن آمریکا و انتشار گزارش سنای استرالیا درباره دخالت دولت سیدنی در قتل یک پناهجوی ایرانی، نشان از توطئه برنامه ریزی شده سرویس های جاسوسی دو کشور برای تحت تاثیر قرار دادن رسوایی های داخلی آنها صورت گرفته است.
گفتنی است، بنا به اعلام مسئولین وزارت امور خارجه، وضعیت روحی و روانی این کلاهبردار فراری، توسط دولت جمهوری اسلامی ایران برای استرالیا مطرح شده و وضعیت وی برای مسئولان این کشور روشن بوده است.
منبع: رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.