خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

آمریکا، برده مطلق صهیونیستها

به گزارش ادیان نیوز،”کوین برت” این سخنان را روز یکشنبه (۲۳ آذر) در پاسخ به سوالی درباره تایید لایحه هزینه چند میلیارد دلاری نظامی در سنای آمریکا مطرح کرد که ۳۵۰ میلیون دلار از آن به سامانه موشکی اسرائیل موسوم به گنبد آهنین اختصاص دارد.
وی افزود: این تنها بخش کوچکی از هزینه‌های عظیم آمریکایی‌ها برای اسرائیل است.
کریستین ساینس مانیتور حدود ۱۰ سال پیش در مقاله‌ای تاکید کرد آمریکا برای حمایت از اسرائیل در طی چند سال میلیارد‌ها دلار هزینه کرده است.
برت تصریح کرد به گفته جو بایدن، معاون رییس جمهور آمریکا، واشنگتن از سال ۲۰۰۸، ۱۷ میلیارد دلار در قالب کمک نظامی مستقیم به اسرائیل پرداخت کرده است و «اگر شما کمک‌های غیرمستقیم را هم به این رقم اضافه کنید به چند ده میلیارد دلار در دوره زمانی اخیر می‌رسد.»
آمریکا روزانه حدود ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار در قالب کمک نظامی به اسرائیل می‌پردازد و این رقم در مجموع سالانه بالغ بر بیش از ۳ میلیارد دلار می‌شود.
کمک نظامی واشنگتن به تل آویو موجب برگزاری چندین تظاهرات در اعتراض به این اقدام در سراسر امریکا شده است.
معترضان آمریکایی می‌گویند پول مالیات‌دهندگان برای تهاجم بیشتر اسرائیل علیه فلسطینیان صرف می‌شود.
برت افزود: حال این سوال مطرح می‌شود که از این همه هزینه مالی و کمک تسلیحاتی که واشنگتن با دست و دلبازی در اختیار رژیم اسرائیل با حدود ۱۰ میلیون نفر جمعیت می‌گذارد چه چیزی عاید آمریکا می‌کند؟ و پاسخ هم این است ؛ تنها انبوهی از مشکلات»
جنگ واشنگتن با تروریسم جنگ با دشمنان اسرائیل است
وی خاطرنشان کرد: حمایت آمریکا از اسرائیل به نفرت‌آفرینی از واشنگتن در سراسر جهان منجر شده است. این مساله آمریکا را بسوی به اصطلاح جنگ با ترور هدایت کرده است که در واقع جنگ با دشمنان اسرائیل است.
این تحلیلگر سیاسی تاکید کرد: یک حمله صهیونیستی به آمریکا یعنی عملیات پرچم دروغین ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ که در آن عوامل اسرائیل در آمریکا به قتل ۳ هزار آمریکایی، تخریب و انفجار برج‌های دوقلو، تخریب ساختمان شماره ۷ مرکز تجارت جهانی و کل مرکز تجارت جهانی، حمله به پنتاگون و مقرهای نظامی آمریکا دست زدند آغاز به اصطلاح جنگ با ترور را در پی داشت و بعد به طرز فریب‌آمیزی مسلمانان مقصر جلوه داده شدند.
مقام‌های آمریکایی ادعا کردند این حملات از سوی تروریست‌های القاعده اجرا شد اما بسیاری از تحلیل‌گران می‌گویند این یک عملیات پرچم دروغین بود و اسامه بن لادن صرفا به عنوان تهدیدی از سوی آمریکا مطرح شد تا اهداف مجموعه نظامی- صنعتی این کشور را محقق کند. آنها معتقدند عناصر سرکش در دولت جرج بوش، رییس جمهور سابق آمریکا وظیفه هماهنگی یا دست‌کم ترغیب اجرای حملات ۱۱ سپتامبر را به عهده داشتند تا اقتصاد آمریکا را تقویت کنند و دستور کار صهیونیستی را به پیش ببرند.
منبع: واحد مرکزی خبر
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.