خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

“ادعای شباهت داعش با سفیانی” در پنجاهمین امان

به گزارش ادیان نیوز، پنجاهمین شماره از دوماهنامه “امان” با مطالب متنوع ویژه مهر و آبان ۱۳۹۳، همراه با پرونده ویژه آزمون سراسری معارف مهدویت، توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) روانه بازار نشر شد.
در این نشریه که با تیتر اصلی “ادعای شباهت داعش با سفیانی” انتشار یافته، پرونده‌ها و گزارش‌های ویژه‌ای با عناوین “دوباره کربلا”، “بازیگران ناشی آخرالزمان”، “طوفان بزرگ”، “تجربه عاشقی”، “روشنای آینده”، “برگ‌های زرد درخت حقیقت” و “پرونده ویژه آزمون سراسری معارف مهدویت” به چشم می‌خورد.
گفتاری پیرامون شناخت عرفان‌واره‌ها از جمله عرفان‌واره ساینتولوژی با عنوان “واپسین بازی انسان و علم”، روایتی از زندگی و زمانه نوح علیه‌السلام از قرآن کریم، گفتگو با حجت‌الاسلام محمد شهبازیان به بهانه انتشار کتاب “ره افسانه” پیرامون مسئله مدعیان دروغین مهدویت و مطالبی با عناوین “آینده پژوهان چه می‌کنند”، “دیدار با موعود در عصر غیبت”، “تنهاترین انسان” و “ماجرای داعش ازابتدا تا کنون” از دیگر مطالب خواندنی این شماره از امان به شمار می‌روند.
این نشریه همچنین آثار و گفتارهایی از سیدحسن نصرالله، نصرت‌الله آیتی، محمدرضا فوادیان، محمد شهبازیان و گفتگویی اختصاصی با مسعود دریس، معاونت طرح و برنامه و مدیر امور شعب بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) پیرامون آزمون سراسری معارف مهدویت را دربرگرفته است.
علاوه بر این، طی ابتکاری جالب از گروه مجلات امان، مخاطبان می‌توانند برای آشنایی بیشتر با کارشناسان حوزه مهدویت و یا سفارش آثار معرفی شده در نشریه، به صفحات پورتال جامع مهدویت مراجعه نمایند و به مستندات صوتی و تصویری برخی از مطالب دسترسی یابند.
شایان ذکر است،‌ امان ۵۰ در هشتمین سال انتشار خود، در قطع خشتی و به صورت تمام‌رنگی، با قیمت ۲۰۰۰ تومان منتشر شده و در دسترس عموم علاقه‌مندان حوزه مهدویت در سراسر کشور قرار گرفته است. علاقه‌مندان برای تهیه این نشریه، علاوه بر مراجعه به شعبه‌های بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در مراکز استان‌ها، می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۹۹۸۶۰۱ تماس بگیرند.
منبع: شبستان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.