خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تبلیغ و یارگیری جریان مدعی یمانی در مشهد

به گزارش ادیان نیوز، اخیرا جریان وابسته به فردی که خود را سید یمانی معرفی می‌کند به تبلیغ چهره به چهره در سطح شهر مقدس مشهد پرداخته و به دنبال جذب افراد ساده اندیش می‌باشد.
سردسته این جریان، «احمد الحسن» بوده که در سال در بصره عراق زاده شده است. وی فارغ التحصیل مهندسی عمران دانشگاه بصره می‌باشد و دوسال نیز در حوزه آیت الله صدر نجف اشرف به تحصیل پرداخته است. بنا به اعلام الشرق الاوسط وی در سال ۲۰۰۴  به عنوان سیدیمانی دعوت خود را آغاز نمود. در سال ۲۰۰۸ در نواحی بصره و ناصریه بین حامیان احمد الحسن موسوم به «انصارالمهدی» و نیروهای دولت عراق درگیری مسلحانه رخ داد که طی آن حدود ۷۹ نفر کشته شدند.
در همین حال علاوه بر تحرکات جدی این فرقه انحرافی در عراق، اقداماتی در جهت تبلیغ و یارگیری برای  «دجال بصره» در سطح کشور مشاهده شده است. مطابق اطلاعات واصله مبلغان این گروه با حضور در فضاهای مختلف و گفتگو با افراد ساده اندیش سعی در جذب آنان داشته که جزواتی نیز توسط همین افراد در سطح مشهد برای پیوستن به این حلقه توزیع شده است.

تصویر جزوه ۴۸صفحه ای احمد الحسن مدعی سید یمانی که در مشهد توزیع شده است

موکب سید احمد الحسن(مدعی سید یمانی) در پیاده روی اربعین در سال جاری!!

«قاصدنیوز» اطلاعاتی جزئی تر از فعالیت این گروه در سطح مشهدمقدس در دست دارد که در صورت درخواست نهادهای امنیتی آن را در اختیار قرار خواهد داد.
منبع: قاصد نیوز
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.