خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

توافق دو قطبی پروتستان- منافقین برای براندازی نظام

به گزارش ادیان نیوز، در کنفرانس و گردهمایی کشیشان و رهبران کلیسا، افراد برجسته ای از دو فرقه، سخنرانی کردند و نقطه مشترک، تاکید بر براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران و برقراری دولتی سکولار بود.
مدیریت جلسه بر عهده کشیش کریس لوکر- کشیش ارشد کلیسای پرسبترین در شهر آناندیل- بود که سابقه حضور در تجمعات قبلی این گروهک تروریستی را در کارنامه سیاه خود دارد. وی ضمن استقبال از برگزاری جلسات مشترک با این گروهک تروریستی، در ادعایی واهی، دو طرف را افرادی با ایمان معرفی کرد!
سخنران دیگر کنفرانس، کشیش شرلی بارنت، هم اتحاد و پشتیبانی این فرقه از گروهک تروریستی منافقین، را اعلام  کرد و ضمن حمایت از براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران، رویای برقراری نظامی سکولار و ایران غیر هسته ای را به زبان آورد و درباره پشتیبانی های تشکیلاتی از منافقین، تضمین داد.
در ادامه کشیش لیندا پرندرگست، افتخار این کلیسا را تلاش برای لغو تروریستی بودن این گروهک دانست و با کشته شدگان کمپ اشرف که سه سال پیش در حمله مجاهدان عراقی به هلاکت رسیده بودند، اعلام همدردی کرد.
کشیش دانیل دلگادو- نماینده کار، نیروی روحانی ایالت نیویورک-، وابسته به مؤسسه خدمات روحانی نیویورک، هم علت جمع آمدن این تروریست ها  و حامیان آنها را عشق و صلح دانست. این ادعا در حالی مطرح می شود که دهها هزار نفر از  مردم بی گناه ایران، توسط این گروهک تروریستی به شهادت رسیده اند.
از دیگر سخنرانان این جلسه، سرهنگ توماس کنتول- فرمانده پیشین نیروهای آمریکایی در اشرف- بود که با استناد به کتاب انجیل گفت، این گروهک را از حاصل کارهایشان و بنا بر ماهیتشان می توان شناخت؛ ولی وی ماهیت و حاصل کار آنها را کاملا متناقض و متضاد با آنچه هست، اعلام کرد.
علیرضا جعفرزاده،-نماینده ارشد منافقین در این گردهمایی-، نیز از پشتیبانی های بی دریغ این فرقه مسیحی از فعالیت های تروریستی این گروهک، تشکر کرد و از حمایت اکثریت دو حزبی کنگره و کمک مقامات ارشد دولتهای پیشین آمریکا، خبر داد.
وی که یکی از سه عضو اصلی و فعال گروهک تروریستی منافقین در آمریکا است، بعد از خروج نام منافقین از سازمان های تروریستی، با لابی های گسترده و صرف هزینه های گزاف و پرداخت رشوه، حمایت سیاستمداران آمریکایی و فرقه های مسیحی را از عدم اخراج این گروهک تروریستی از عراق، جلب کرد.
علیرضا جعفرزاده، ماموریت ورود به عرصه رسانه ای و رایزنی برای درج مطالب مرتبط با منافقین و مطابق با محتوای هدایت شده در رسانه های آمریکایی را دارد. از این رو وی به عنوان کارمند، در رسانه فاکس نیوز نفوذ کرده و ماموریت جذب نیرو در امریکا را بر عهده او قرار داده اند.
بی اخلاقی این رابط میان عوامل سیا و موساد با گروهک رجوی، به جایی رسیده است که برای جذب یک فرد جوان به نام”آ-ص” و فرستادن وی به کمپ اشرف، از دختر خود به نام “فریبا جعفرز اده” به عنوان طعمه استفاده کرده که همین فرد، بعد از انجام یک عملیات تروریستی ناموفق به دام افتاده و پس از تحمل زندان، به خارج رفته و اکنون از منتقدان این گروهک تروریستی به شمار می رود.
گفتنی است، همزمان با برگزاری این نشست، گروهک تروریستی منافقین که در کنار جاسوسی برای غرب، همکاری با گروهک های تکفیری و همراهی تشکیلاتی با جریان خشونت در منطقه غرب آسیا را از جانب غرب برعهده دارد، تلاشهای زیادی را برای بازپس گیری تسلیحات از آمریکا، کرده است که این اقدام  می‌تواند ، فاز جدیدی از  انجام عملیات تروریستی در عراق را به دنبال داشته باشد. 
منبع: انجمن رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.