خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

فعالیت ۹۳ رسانه ماهواره‌ای برای تفرقه‌افکنی میان شیعه و سنی

به گزارش ادیان نیوز، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه همایش بررسی نقش علمی دولت انگلیس در فتنه ۸۸، با اشاره به اقدامات این دولت در پیشبرد اهداف فتنه‌گران گفت: نفوذ در خانواده‌های سرشناس و اطرافیان آنها و آقازاده‌ها، فرقه‌سازی و مذهب‌سازی و حزب‌سازی و ایجاد رسانه‌های تفرقه‌افکن از جمله اقدامات این رژیم برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب است.
وی ادامه داد: هم‌اکنون ۹۳ رسانه ماهواره‌ای که مسئولیت تفرقه‌افکنی میان شیعه و سنی را دارد اغلب آنها پایگاهشان در لندن است که به اسم شیعه یا سنی در حال تفرقه‌افکنی بین مسلمانان هستند.
نقدی با بیان اینکه در فتنه ۸۸ انگلستان همه این ظرفیت‌ها را به صحنه آورد اظهار داشت: دولت انگلیس ظرفیت رسانه‌ای خود را به تمام معنا پای کار آورد و شبکه BBC به عنوان قرارگاه فرماندهی آشوب‌های خیابانی عمل می‌کرد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه افراد محلی و کارمندان سفارت انگلیس به ستاد کاندیداها رفت و آمد داشته و دیدارهایی با کاندیدای فتنه‌گر داشتند اظهار داشت: کتاب مفصل ۶۰۰ صفحه‌ای در همین زمینه چاپ شده که تنها سندهای این نوع اقدامات را بدون قضاوت بیان کرده است.
وی با اشاره به عدم ارائه هرگونه سندی از سوی سران فتنه درباره ادعای تقلب ادامه داد:‌ خود انگلیسی ها و آمریکایی‌ها با توجه به نظرسنجی‌هایی که در داخل ایران انجام داده بودند می دانستند به چه کسی اکثریت رأی را خواهد داد؛ دولتی که تا پیش از انتخابات ۸۸ بر سر کار بود در طول آن دوران به مردم خدمات زیادی داده بود و در دورترین نقاط محروم حاضر شده بود و خیلی طبیعیست که مردم به این دولت رأی بدهند.
وی با بیان اینکه تلاش انگلیس این بود که میان مردم ما تفرقه بیندازد و یک جنگ داخلی در کشور ایجاد کند، اظهار داشت: اما ما دیدیم که با حکمت رهبری و علاقه‌ای که مردم به اسلام داشتند آنها نتوانستند این تفرقه را به راه بیندازند و انتخابات بعدی ریاست جمهوری و حضور ۷۳ درصدی مردم در آن نشان داد که ملت هنوز پای ارزش‌های خود ایستاده‌اند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: اگر فتنه‌گران سند و مدرکی برای اثبات ادعای تقلب داشتند پس از انتخابات ۸۸، مردم مردد می شدند و آثار آن را در انتخابات بعدی می‌دیدیم اما حضور مردم چیز دیگری را نشان داد. 
منبع: فارس
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.