خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

خاطره‌ای از عنایت امام(ره) به آیت‌الله انصاری‌شیرازی

به گزارش ادیان نیوز ، حجت‌الاسلام علی‌اصغر قارایی با اشاره به جایگاه علمی و معنوی مرحوم آیت‌الله یحیی انصاری‌‌‌شیرازی گفت : این عالم ربانی از اساتید برجسته حوزه علمیه بود که توانست درجات علمی خود را در قم ارتقا بخشد.
وی اضافه کرد: شاگردان بسیاری در محضر این عالم ربانی درس آموختند و امروزه هر کدام در بخش‌های مختلف حوزه علمیه در حال تدریس هستند.
شاگرد آیت‌الله انصاری‌شیرازی با بیان اینکه این استاد برجسته در رسیدن راه رسیدن به سرچشمه الهی از افراد بسیاری سبقت گرفت، تصریح کرد: مطالعه در رفتار و گفتار این شخصیت برجسته می‌تواند افراد را به سمت تعالی هدایت کند.
وی یادآور شد: در اوایل انقلاب اسلامی نیز آیت‌الله انصاری‌شیرازی نقش بسیار سازنده‌ای داشت و به صورت مستمر برای برپایی حکومت انقلاب اسلامی تلاش کرده است.
قارایی با تاکید بر اینکه این عالم برجسته از محضر امام خمینی(ره) بهره‌های فراوانی برده بود، گفت: امام خمینی(ره) بعد از پیروزی انقلاب به قم سفر کردند و نخستین مکانی که در آنجا حضور پیدا کردند بیت آیت‌الله انصاری‌شیرازی بوده است.
وی با اشاره به اینکه آیت‌الله انصاری‌ شیرازی ارتباط نزدیکی با بنیان‌گذار کبیر انقلاب داشته است، ادامه داد: در این دیدار موضوعات بسیاری میان آن‌ها مطرح شد و این دیدار دو ساعت به طول انجامید.
منبع: فارس
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.