خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

شکست پروژه فتنه‌انگیز جریان “شیرازی”

به گزارش ادیان نیوز، در آستانه هفته وحدت قرار داریم، هفته‌ای که ازنظر مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید باید موارد اختلافی بین مذاهب اسلامی را کنار گذاشته و با همبستگی و برائت از مشرکین سعی در اتحاد مسلمانان برداشته شود.
اما این هفته از منظر برخی افراد که دایه مرجعیت!! هستند به گونه دیگری تفسیر شده است به‌ طوری‌ که جریان لندن نشین شیرازی که ساز مخالفت‌هایش با سران نظام همیشه کوک است سعی دارد در این ایام که چشم جهان اسلام به اتحاد بین مسلمان است، دست بر نقاط حساس یکی از مذاهب زده و به‌ نوعی آتش در کوره این مذهب بریزد.
جریان  لندن نشین شیرازی‌ها که از پشتیبانی مالی قوی و گسترده غربی‌ها بهره‌ مند‌است با برنامه‌ ریزی‌های گسترده سعی داشت که روز پنج‌شنبه ۱۱ دی‌ماه با راه‌اندازی دسته‌جات شادی بار دیگر بر طبل فتنه‌انگیزی و اختلاف بکوبد.
بر اساس پیگیری‌ها به‌عمل‌آمده قرار بوده که در مرحله اول ساعت ۱۰ صبح اولین دسته شادی از منطقه تولید دارو به حرکت درآید و در ادامه ساعت ۱۴ دسته دیگری از عمار یاسر و درنهایت ساعت ۱۵:۳۰ دسته آخر از ورزشگاه حیدریان حرکت کند.
هدف اصلی این اقدامات تفرقه‌انگیز و برنامه‌ریزی‌ اقلیت افراطی جریان  شیرازی القای چهره تند و افراطی از شیعه آن‌هم در قم بود که با حضور به‌ موقع و آگاهی مردم این نقشه شوم در نطفه خفه شد، به‌ طوری‌که تنها دسته‌ جات ۱۰ الی ۱۲ نفری در هر یک از محل‌ها به چشم می‌خوردند که آن‌هم با حضور مردم بصیر و آگاه متفرق شدند.
روز جمعه هم یک دسته ۱۰ نفری قصد انجام این اقدام زشت را در یکی از خیابان های شهر داشتند که باز هم توسط مردم متفرق شدند ، البته این پایان کار نبود به‌ طوری‌ که وقتی اهداف این جریان با حضور مردم در نطفه خفه شد، افراد این دسته با پخش شایعه افکنی و انتشار عکس‌های مراسمی که زمان آن به چند سال پیش‌ بر می‌گشت،  قصد داشتند، به هدف نهایی خود برسند که آن‌هم با هوشیاری مردم و اطلاع‌ رسانی که خود مردم در شبکه اجتماعی انجام دادند، به سرانجام نرسید.
به‌هرحال این فتنه‌انگیزی‌ها در حالی رخ می‌دهد که رهبر معظم انقلاب هرگونه اختلاف‌افکنی میان شیعه و سنی را از توطئه‌های دشمنان می‌دانند و می‌فرمایند: «یک مسئله  اساسی دیگر مسئله وحدت است. امروز به شما عرض کنم: برادران! خواهران! ابزاری که در دست دشمنان ما می‌تواند فعال شود و از آن حداکثر استفاده رادارند می‌کنند، اختلافات است… مسئله شیعه و سنی رادارند بزرگ می‌کنند، سعی‌شان این است اختلاف ایجاد کنند. می‌بینید در کشورهای اسلامی، در همین کشورهای انقلاب کرده، اختلاف ایجاد می‌کنند؛ در نقاط دیگر دنیای اسلام اختلاف ایجاد می‌کنند؛ همه باید بیدار باشند، همه باید هشیار باشند. غرب و آمریکا دشمن دنیای اسلام است؛ با این چشم باید به حرکات آن‌ها نگاه کرد. تحریک می‌کنند، سازمان‌های جاسوسی‌شان مشغول فعالیت‌اند؛ هر جا دستشان برسد، تخریب می‌کنند … این وحدت بین مسلمان‌ها را دست‌کم نگیرید؛ مسئله مهمی است.» 
منبع: جام نیوز
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.