خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تداوم خیال پردازی ها و سیاه نمایی های فرشید فتحی

ادیان نیوز: “فرشید فتحی” که در سال های گذشته به مسیحیت گرویده بعد از بارها تذکر و اخطار دست از تبلیغ مسیحیت صهیونیستی در بین فارسی زبان ها و مسلمان زاده دست برنداشت و سرانجام در ۵ دی ماه در جشن سال نوی مسیحی ۲۰۱۰ در یک محفل تبلیغ مسیحیت بازداشت شد.
وی در دادگاه انقلاب اسلامی به جرم “بر عهده داشتن سمت مسئول ارشد سازمان های خارجی در ایران و تهیه وجه مالی برای این سازمان ها” به ۶ سال زندان محکوم شد در حالی که زمینه اتهامی وی می توانست محکومیت به مراتب بیشتری را به دنبال داشته باشد.
ارتباطات گسترده فرشید فتحی با مدیران ارشد سازمان های تبلیغ مسیحیت صهیونیستی و جاسوسی و نمایندگی این سازمان ها در ایران چیزی است که حتی رسانه های تبلیغ مسیحیت به آن اذعان می کنند.
این مجرم امنیتی که تاکنون ۴ سال از دوران محکومیت خود را سپری کرده با سوء استفاده از حسن رفتار عوامل زندان به خیال پردازی ها و سیاه نمایی های خود در مناسبت های گوناگون ادامه داده و در فروردین ماه سال جاری نیز در به آشوب کشاندن بند ۳۵۰ زندان اوین نقش به سزایی را بر عهده داشت.  
آنچه در پاسخ به این آشوب گری و رفتارهای اغتشاش طلبانه فرشید فتحی در محیط زندان اتفاق افتاد تنها اضافه شدن یک سال زندان از سوی دادگاه انقلاب اسلامی به دوران محکومیت وی بود. اغتشاشاتی که در بند ۳۵۰ زندان اوین اتفاق افتاد بازتاب های گسترده ای در رسانه های خارجی و سیاه نمایی علیه جمهوری اسلامی در پی داشت.
گفته می شود در بازرسی از بند ۳۵۰ دو لیتر مشروب الکلی توسط ماموران زندان کشف شد و سابقه مصرف و اعتیاد فرشید فتحی به الکل عملا به دست داشتن وی در تهیه این مشروبات اشاره می کرد.
فرشید فتحی در زمان فعالیت های تبلیغی در بین فارسی زبان و تلاش برای تغییر دین و آ‌یین ایرانیان از مدیران کلیساهای خانگی بود از جمله موارد اتهامی وی اقدام علیه امنیت نظام، ارتباط با سازمان های خارجی، تبلیغ مسیحیت صهیونیستی و … است.
وی در زمان سپری کردن زندان بارها با ارتباط گیری با رسانه های خارجی متوهمانه به دروغ پردازی درباره وضعیت بسیار خوب خود در زندان پرداخت و آن را نامناسب و غیرقابل تحمل توصیف و رفتار ماموران زندان را همراه با تحقیر و توهین و آزار قلمداد کرد!!! وی حتی نامه هایی را با عنوان دلنوشته ها از طریق رسانه های تبلیغ مسیحیت در ایران منتشر کرده است که سراسر حکایت از خیالبافی ها دارد و محیط دنج زندان وی را به ترغیب نگارش چنین نوشته های احساسی و با فراغت بال واداشته است.
این گونه حکم های صادر شده در خصوص فرشید فتحی که حاکی از اعمال رأفت اسلامی در این گونه حکم ها است وی را به بروز رفتارهای آشوب طلبانه و انتشار محتواهایی همراه با سیاه نمایی علیه جمهوری اسلامی واداشته است و الا کارنامه سراسر سیاه فرشید مملو از مواردی است که می تواند حکم های به مراتب بیشتر و شدیدتری را به همراه داشته باشد.
به نظر می رسد، تعیین مجازات برای  افرادی مانند: فرشید فتحی که از کوچکترین فرصتی برای سیاه نمایی از وضعیت نظام جمهوری اسلامی ایران دریغ نمی کنند و در راستای تضعیف و ریشه کن کردن مبانی اعتقادی مسلمانان، فعالیت می کنند، باید با هدف بازدارندگی موثرتر و متناسب با جرم صورت گیرد تا دیگر شاهد قانون شکنی و هنجار شکنی عوامل سروریس های جاسوسی غرب در کشور نباشیم.
منبع: رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.