خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

جنایات داعش و رد پای منافقین

ادیان نیوز: یکی از مؤلفه‌هایی مهم که در ماه های اخیر در عراق شاهد آن بودیم فعالیت سلفی‌های تکفیری است. از بدو حضور داعش در عراق، منافقین که حکم  پدر خوانده‌‌ی تروریستهای قرن حاضر را دارند، در نقش دایه‌ی مهربانتر از مادر از هیچ کمکی به تکفیری‌های داعش دریغ نکردند.
آموزش نیروهای نظامی، در اختیار دادن تجهیزات کامل و پیشرفته مکانیزه و لجستیکی در پادگان‌های خود ( که در زمان صدام به آنها داده شده بود)، افزودن گسترده‌ای از تانک ها، سلاح‌ها و خودروهای زرهی به تجهیزات داعش. کمک های اطلاعاتی و حتی حضور اعضای تشکیلات نفاق در برخی فعالتهای تروریستی و …. از جمله خدماتی است که منافقین به تکفیری‌های داعش نموده است.
نکته جالب توجه این است  که در زمان حضور آمریکایی‌ها در عراق همه این تجهیزات در اختیار نیروهای آمریکایی قرار گرفته و در محل های نامشخصی دپو شده بود.  سر بر آوردن گروه تروریستی داعش از عراق و حضور به عنوان گروهکی مجهز به سلاح های سبک و سنگین همواره این سوال را در اذهان متبادر می کرد که چگونه آنها تسلیح شده‌اند.؟!؟بی‌شک حلقه مفقود در این معادله گروهک تروریستی منافقین است.
در این میان هر چند منافقین در برخی موضع‌گیری‌ها سعی نمودند خود را از این اتهام مبرا کنند، ولی ادله و اسناد متقن و مستدل به اندازه‌ی کافی وجود دارد تا برا این ادعاهای رجوی سر پوش بگذارد.
بی تردید اگر سهم منافقین در قطره قطره خونهایی که توسط تکفیری‌های داعش ریخته شده بیشتر از آن‌ها نباشد، قطعا کمتر نیست.  شهادت برخی از هموطنان عزیر کشورمان که در راه دفاع از حریم ائمه‌اطهار(ع) عازم عتبات عالیات شده بودند، شهادت زوار ایرانی و عراق به خصوص در سامراء، آواره‌گی و جدا شدن زنان ایزدی از خانواده‌های خود و فروخته شدن در بازار برده فروشان و یتیم شدن بسیاری از کودکان معصوم در کنار تمام قتل، فجایع، تجاوز و جنایات ضد بشری که سلفی‌های داعش مرتکب شده‌اند در پرونده سیاه منافقین در تاریخ ثبت خواهد شد.
منبع:  مجاهدین
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.