خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

آرامش خاطر سعیدعابدینی و تکرار بیهوده گویی های همسر تشکیلاتی وی

به گزارش ادیان نیوز، نغمه شریعت پناهی- همسر تشکیلاتی سعید عابدینی- در این مصاحبه، اعتراف می کند که سعید عابدینی، نامه ای را درون زندان نگاشته و از طریق یکی از نزدیکان، که با وی ملاقات داشته، به دست وی رسیده است.
نوشتن نامه در درون زندان، آن هم توسط کسی که برای بر هم زدن امنیت ملی نظام و سست کردن پایه های دینی مردم، از طرف سازمان جاسوسی سیا،‌ ماموریت ویژه داشته، موید آزادی بیش از حد معمول یک زندانی امنیتی است که علاوه بر خانواده، اطرافیان وی نیز به ملاقاتش رفته و نامه های وی که حاوی مطالب در راستای  فعالیت های تبلیغی علیه نظام و اصرار بر ارتکاب جرم در درون زندان، تلقی می شود را به بیرون منتقل می کنند.
در بخش دیگری از این مصاحبه، نغمه عابدینی، با مطرح کردن دروغ بزرگ تحت فشار بودن خانواده این مجرم، در تناقضی آشکار، از بازگشت دوباره پدر و مادر سعید عابدینی به ایران در آینده می گوید که این دوگانه گویی ها، با هیچ محاسبه عقلی و منطقی سازگار نیست.
رفتار خانواده سعید عابدینی نشان می دهد که هیچ گونه ناراحتی و نگرانی از زندانی شدن وی ندارند و حاضر هستند در ازاء دریافت امتیاز و پول و امکانات مادی، بر مدت زندان وی افزوده شود و خودش نیز از این قضیه مطلع است.
وی در ادامه می گوید، که هیچ ارتباطی با سعید عابدینی ندارد و بعد از بازگشت پدر وی به ایران، اطلاعاتش را با واسطه او به روز می کند؛ در حالی که پیش از این مدعی شده بود که از طریق خود سعید عابدینی متوجه شده است که وی از طرف هم بندی های داعشی اش تهدید به قتل شده است که مطرح شدن این ادعا در زمانی بود که اساسا هیچ داعشی در ایران زندانی نبود.
همسر تشکیلاتی سعید عابدینی در بخش دیگری از مصاحبه، مدعی شده که در دوران اصلاحات، فعالیت کلیساهای جماعت ربانی و خانگی قانونی بوده است؛ این ادعا در حالی مطرح می شود که هیچ گونه مدرکی دال بر قانونی بودن این فعالیتها ارائه نکرده و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، کلیساهای جماعت ربانی، هیچ مجوز فعالیتی از مبادی صاحب صلاحیت دریافت نکرده اند و به صورت کاملا غیر قانونی، فعالیت داشته اند و  فعالیت کلیساهای غیر قانونی خانگی هم اصولا مغایر با امنیت ملی نظام است.
سعید عابدینی، فردی است که با رویای زندگی در غرب به مسیحیت صهیونیستی روی می آورد. وی که فردی فاسد الاخلاق بوده با راه اندازی کلیساهای غیر قانونی خانگی و جذب دختران و زنان جوان، آنها را اغفال می کرده که سال گذشته، مصاحبه ای از یکی از قربانیان انحرافات اخلاقی وی منتشر شد.
                          تصویر کلیسای خانگی سعید عابدینی                            
وی با نغمه شریعت پناهی- که خانواده اش سابقه عضویت در گروهک تروریستی منافقین را داشته و عمویش نیز در به شهادت رساندن یک پاسدار، مشارکت داشته است- ازدواج تشکیلاتی می کند و به این ترتیب، رویای وی برای زندگی در غرب، رنگ و بوی حقیقت می گیرد.
بعد از مهاجرت سعید عابدینی به آمریکا، سازمان جاسوسی سیا، با توجه به سوابق قبلی وی در تاسیس کلیساهای خانگی و راهبردی بودن این قضیه در برنامه های دراز مدت این سرویس جاسوسی، برای اجرای پروژه پرورش نسل بی دین و بی هویت، سعید عابدینی را انتخاب و روانه ایران می کند.
این مجرم امنیتی با وجود سپردن تعهد در مقابل جمهوری اسلامی ایران مبنی بر انجام ندادن فعالیتهای مجرمانه، بار دیگر برای پیگیری راه اندازی پرورشگاه در جهت بی دین کردن کودکان ایرانی، وارد کشور شد که این بار در سال ۱۳۹۱ بازداشت و تحت محاکمه قرار گرفت.
سعید عابدینی با حکم دادگاه انقلاب اسلامی به جرم “اقدام علیه امنیت ملی از طریق راه اندازی کلیساهای غیر قانونی خانگی” به هشت سال حبس محکوم گردید و در زندان، از آزادی کامل برخوردار و استفاده از تلفن همراه، نامه نگاری های متعدد و ملاقات های هفتگی و …، نشان از برخورد بسیار خوب جمهوری اسلامی ایران با این زندان امنیتی و دیگر زندانیان است. 
منبع: انجمن رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.