خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تصویرسازی بد از مسلمانان

در کتاب تصویرسازی بد از مسلمانان، مسلمانان در جامعه آلمان غریب هستند. آنها مجبورند که در هر شرایطی وفاداری خود را به جامعه ثابت کنند، با ارزش‌های آلمانی به خوبی سازگار شوند و به حاکمیت قانون و دموکراسی موجود در آلمان احترام بگذارند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، کتاب تصویرسازی بد از مسلمانان به خوبی نشان داده است که مسلمانان در جامعه آلمان غریب هستند. آنها مجبورند که در هر شرایطی وفاداری خود را به جامعه ثابت کنند، با ارزش‌های آلمانی به خوبی سازگار شوند و به حاکمیت قانون و دموکراسی موجود در آلمان احترام بگذارند.

این در حالی است که وعده برابری و عدالت در جامعه آلمان برای مسلمانان عملی نمی‌شود. اوزان زکریا کسکین کیلیچ در کتاب تجربیات خود را صادقانه و طعنه آمیز می گوید و به ژرفای ورطه های تاریخی می نگرد.

از این تحلیل نارضایتی‌های اجتماعی، دانشمند و شاعر سیاسی بینشی شاعرانه ایجاد می‌کند: به ما نشان می‌دهد که چگونه ما به عنوان یک جامعه می‌توانیم با کثرت، با تضادها و دوسوگرایی‌ها کنار بیاییم.

تصویرسازی بد از مسلمانان
عکس: جامعه و فرهنگ ملل
خلاصه
muslimanic die karriere eines feindbildes
عنوان مطلب
muslimanic die karriere eines feindbildes
چکیده
در کتاب تصویرسازی بد از مسلمانان، مسلمانان در جامعه آلمان غریب هستند.
نویسنده
ناشر
German
لوگوی ناشر
منبع جامعه و فرهنگ ملل
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.