خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اختلاف پراکنی دویچه وله در هفته وحدت میان شیعه و سنی

به گزارش ادیان نیوز، حدفاصل میان ۱۲ ربیع‌الاول که سالگرد ولادت پیامبر اسلام بنا بر روایات أهل سنت تا ۱۷ ربیع الاول که سالگرد ولادت پیامبر اسلام است بنا بر روایات شیعه ، به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است.
این مسأله‌ می توانست عاملی برای تشدید اختلافات میان مسلمانان شیعه و سنی باشد، که موجب وحدت آفرینی بیشتر میان مسلمانان شد. در این راستا سازمانی رسمی با نام مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی رسما درحال فعالیت است و هر ساله در تهران و در هفته وحدت کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی را برگزار، و علمای بزرگ را از کشورهای مختلف دور هم جمع می نماید.

حجت‌الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران روز دوشنبه ۱۳ دی گفت: «امروز ما با اسلام ناب محمدی، اسلام افراطی با ترویج عربستان، اسلام سکولاریزه شده ترکیه و با شیعیان افراطی مواجه هستیم.» خوشبختانه در مدت برگزاری این کنفرانس بین المللی کلیه درخواست های برادران اهل سنت بیان شده است و در همین راستا هم همکاری هایی میان شیعه و سنی و مشارکت های مردمی را بدنبال داشته است.
در این میان دویچه وله سعی در اختلاف افکنی میان برادران مسلمان دارد و در این میان با گزارشی مبنی بر جای خالی اهل سنت در هفته وحدت سعی در ایجاد اختلاف میان این برادران دینی را دارد.بطوری که از ابتدای ظهور دین مبین اسلام تا کنون دشمنان قسم خورده با ایجاد هدفی مشترک و تلاش همگانی در این زمینه سعی در برهم زدن روابط خوب میان این برادران را دارد.البته این دشمنان در رسانه های ماهواره ای خود و همچنین فضای مجازی و سایت های خود تلاش گسترده ای را برای این هدف مشخص انجام داده اند.
در این میان استفاده از افرادی تربیت شده مانند الهیاری و….توسط کشورهای استعماری از جمله انگلیس و آلمان و همچنین حمایت های مالی و تبلیغاتی از آنها را دنبال دارد.البته این دشمنان اسلام در تلاش هستند که اختلافات حل شده را به نحوی تازه دامن زده و دوباره آنها را در مسیر جریان سازی خود وارد نمایند.همچنین دویچه وله و دیگر دشمنان این دوستی و وحدت در میان مسلمانان هدف اصلی خود را در بی نتیجه بودن برپایی و اجرای این کنفرانس می دانند.
همچنین ایجاد رابطه دوستی و اتحاد و وحدت میان این برادران دینی در ایران می تواند تبعات خیلی سختی را برای دشمنان و تروریست های قسم خورده آنها در از بین بردن ریشه های اسلام ناب محمدی را به دنبال داشته باشد.
منبع: دیده بان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.