خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

وهابیت، بهائیت و داعش سه مثلث انحراف و شوم در دنیای اسلام هستند

به گزارش ادیان نیوز، حجت الاسلام مهدی علیزاده موسوی، کارشناس مسائل دینی در دومین همایش عمره گذاران حج دانشجویی که روز دوشنبه ۱۵ دی ماه در سالن فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزارشد، گفت: نظام سلطه جهانی به به وجود آوردن جریان های انحرافی قصد بر هم زدن وحدت میان مسلمانان را دارد.
این کارشناس مسائل دینی افزود: در قرن ۱۸ در شبه قاره بنگلادش غلام احمد خان قادیانیها خودش را به عنوان مسیح معرفی می کند بعد از جدای پاکستان و هند در سال ۱۹۴۷ نوه غلام احمد خان قاویانی به نام طاهر قادیانی به لندن می رود و در آنجا فعالیت خود را ادامه می دهد.
وی با معرفی فرقه بهایت به عنوان نخستین محور انحرافی در جهان اسلام خاطرنشان کرد: فرقه بهایت از سوی احمد باب در ایران به وجود می آید و هر چند احمد باب توسط امیر کبیر به اعدام محکوم می شود اما در حال حاضر این فرقه از سوی رژیم اشغالگر صهیونیست مورد حمایت است.
حجت‌الاسلام علیزاده موسوی با اشاره به دومین محور شرارت در کشور های اسلامی اظهار کرد: وهابیت نیز در سال ۱۱۵۳ در قلب عربستان در شهرهای نجد و حجاز به وجود آمد و توسط کشتار مردم، مکه را تصرف کرد و مردم مکه نیز از شهر خارج شدند.
این کار شناس مسائل دینی از جریان انحرافی دیگری به نام داعش نام برد و خاطرنشان کرد: ابوبکر بغدادی که خود را حاکم جهان اسلام معرفی می کند و از همه کشور ها ی اسلامی به عنوان ولایت نام می برد ، داعش کشور عربستان را به رسمیت نمی شناسد و از آن به عنوان یکی از ولایت های خود نام می برد، برای همین هر چند وقتی توسط امریکا مورد حمله قرار می گیرد.
وی در پایان  صحبت های خود برای مقابله با این گروه ها گفت: با قدرت جنگ نرم می توان به مقابله با عقاید انحرافی این فرقه پرداخت.
منبع:  رسا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.