خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دبیرکل ناتو: بزرگ‌ترین قربانیان تروریسم مسلمانان هستند

به گزارش ادیان نیوز، دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در زمینه عواقب ناشی از حمله به دفتر مجله فرانسوی «شارلی ابدو» و تعمیم دادن این حمله به مسلمانان هشدار داد.
ینس استولتنبرگ، دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) اعلام کرد: تروریست‌ها مجرمانی هستند که باید مسئول باشند و ما نباید هیچ مذهب یا ملتی را مسئول این جنایت‌ها بدانیم اما باید با افرادی که این اقدامات را مرتکب شده‌اند، بجنگیم.
دبیر کل ناتو گفت، کشورهای اروپایی با تهدیدات تروریستی گروه‌های افراطی و افراد مختلف روبرو هستند.
وی افزود: من از نروژ می آیم؛ جایی که یک مسیحی سفید پوست به نام آندرس بریویک قتل عام غیر قابل باوری را مرتکب شد.
استولتنبرگ تاکید کرد: هنوز زود است در مورد هویت و اهداف تروریست هایی که مجله شارلی ابدو را هدف قرار دادند، صحبت کنیم. در حال حاضر لازم است در ابتدا عاملان این حادثه را تحت تعقیب قرار دهیم و سپس آن‌ها را به نحوی شایسته مجازات کنیم.
وی گفت: مسیحیان و مسلمانان باید در مقابله با تهدیدات تروریستی به یکدیگر محلق شوند. انتظار من این است که همه ما مسیحیان و مسلمانان باید در برابر ارزش های همگانی در کنار هم باشیم. ما می توانیم عقاید متفاوتی داشته باشیم اما باید از ارزش ها دفاع کنیم و بر این تعصبات غلبه کنیم.
دبیرکل ناتو تاکید کرد: مسلمانان بزرگ ترین قربانیان تروریسم هستند. بیشتر مسلمانان این ترور را محکوم کرده و ما نیز این اقدامات تروریستی را محکوم می کنیم.
منبع: ایسنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.