خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

معرفی کتاب” مسیح در شب قدر”

به گزارش ادیان نیوز، رهبر معظم انقلاب با توجه به اهمیت و ارزش بالای خانواده‌های شهدا و لزوم احترام و توجه ویژه نسبت به آنها، از همان ابتدای جنگ، عنایت خاصی به این خانواده‌ها داشتند. از جذاب‌ترین این دیدارها، موارد مربوط به شهدای مسیحی است که معظم له، از سال ۱۳۶۳، در ایام عید مسیحیان و میلاد حضرت مسیح، مهمان خانواده‌های آنها می‌شوند.
همراه با روایت حضور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، در منازل این شهدا، نکات زیبایی درباره شهید، خاطرات و نحوه شهادتش آورده شده، که فداکاری و شجاعت و روح والای انسانی این شهدای عزیز و خانواده‌هایشان را نشان می‌دهد.
 کتاب “مسیح در شب قدر”، در ۴۹۶صفحه تمام رنگی، روایت حضور مقام معظم رهبری در منازل شهدای ارمنی و آشوری از سال ۱۳۶۳ تا ۱۳۸۹ است. این کتاب، بیست‌وسه فصل، پنج پیوست و دو ضمیمه دارد که از سوی انتشارات صهبا و با قیمت ۱۳۵۰۰۰ ریال، روانه بازار کتاب شده است.
نام کتاب، نامِ یکی از فصل‌های کتاب است. فصلی که در آن، دیدار رهبر معظم انقلاب، با دو خانواده‌ مسیحی در شب بیست و سوم ماه رمضان روایت می شود.
پنج پیوست کتاب، پیوست‌هایی هستند از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره‌ موضوعاتی که در کتاب مطرح شده‌اند و احتیاج به توضیح بیشتری داشته‌اند. در قسمت ضمایم کتاب نیز، نام و تصویر تمام شهدای مسیحی کشورمان-اعم از شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و بمبارانها- آمده است.
گفتنی است این کتاب، سند محکمی بر رد تمامی ادعاهای واهی نظام سلطه و رسانه های وابسته به آنها مبنی بر نبود آزادی ادیان در ایران است و مطالعه آن، خواننده را با پرتوئی دیگر از منش و اخلاق و ولایت نورانی مقام عظمای ولایت- که در حقیقت، ریشه در آموزه های نبوی و علوی دارد- آشنا می کند. 
منبع: رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.