خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

شیطنت رسانه ای “بی بی سی” و “محبت نیوز” بدنبال کنفرانس وحدت تهران

به گزارش ادیان نیوز به نقل از انجمن رهپویان هدایت، وحدت مسلمانان موضوعی است که به هیچ قیمتی مورد پذیرش کشورهای غربی و امپراتوری رسانه ای وابسته به آنها قرار نمی گیرد و برای از میان بردن این سد مستحکم، به روش های گوناگونی وارد می شوند.
اسلام ستیزان، با حمایت از عوامل تفرقه افکن به تربیت پیاده نظام برای پیشبرد راهبرد تفرقه افکنی بین مسلمانان مبادرت کرده وکوچکترین علامتی که به زعم آنها نشانی از اختلاف و دودستگی باشد، را بزرگنمایی کرده و حتی دست به جعل و تحریف می زنند.
 یکی از رسانه های صهیونیستی که در این راه گام بر می دارد، و توهین های شدیدی نیز به مسلمانان و عقاید آنها می کند، ‌سایت محبت نیوز است که در یکی از تازه ترین شیطنت های رسانه ای خود، با انتشار خبر دروغ و عکسی غیر مرتبط با کنفرانس” وحدت”  تهران، رویکرد غیر حرفه ای و دشمنی دیرینه خود با وحدت اسلامی را به نمایش گذاشت.
در خبر مربوط به این سایت، که با محوریت نماز جداگانه شرکت کنندگان در اجلاس فوق، منتشر شده، تصویر متعلق به همایش “رحمه للعالمین” مشهد مقدس، به عنوان تصویر نماز جماعت شرکت کنندگان در بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی وحدت تهران انتشار یافته است.
البته با نگاهی عمیق تر به این تصویر، همزیستی مسالمت آمیز پیروان مذاهب مختلف اسلامی نیز می تواند برداشت شود که در کنار یکدیگر، اما هر کدام مطابق فقه خود، رو به قبله ای مشترک و به خدایی واحد سجده می‌کنند.
بنا بر این گزارش، در اجلاس ” وحدت” تهران، علمای اهل سنت به آیت اله اراکی- دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی–  و علمای شیعه نیز به امام جماعت اهل سنت اقتدا کردند که بالاترین درجه وحدت بین مسلمانان را می رساند.
تصویر اقامه نماز جماعت علمای اهل تسنن به امامت آیت الله اراکی
محبت نیوز، علاوه بر این خبر تحریفی، حرکت تفرقه افکنانه عده ای بسیار اندک در شهر مقدس قم که با اشاره سرویس های جاسوسی غربی از جمله انگلیس و آمریکا انجام گرفته را با آب و تاب فراوان پوشش داده و آن را به شیعیان نسبت داده است؛ در حالی که کوبیدن بر طبل تفرقه بین مسلمانان، حتما از ناحیه صهیونیسم بین الملل و دولتهای غربی وابسته به آن، صورت می گیرد و هیچ گونه ارتباطی با مسلمانان ندارند.
شبکه بی بی سی فارسی نیز در برنامه “نوبت شما”- که به صورت هدفمند، کانالیزه شده و غیر مستقیم پیام خود را به مخاطب القا می کند-، برنامه ای با عنوان “وحدت شیعه و سنی” تولید کرده که هدف از آن، اختلاف افکنی و تحریک مسلمانان ارزیابی می شود؛ وگرنه بسیار واضح است که مسئولین این شبکه بهایی، هیچ دلبستگی و دلسوزی نسبت به وحدت مسلمانان ندارند.
گفتنی است اتحاد اسلامی از منظر علمای اسلام این نیست که دو طرف دست از عقایدشان بردارند؛ بلکه تاکید بر مشترکات بسیار زیاد بین مسلمانان مانند: خدای واحد، کتاب واحد، پیامبر واحد و …. و تحمل یکدیگر و احترام متقابل است که نسخه کاملی از آن، در این همایش ها به چشم می خورد. 
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.