خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

شارلی ابدو بر مسیر غلط گذشته خود اصرار دارد

به گزارش ادیان نیوز، وکیل نشریه شارلی ابدو می‌گوید که این هفته‌نامه، این هفته برای چندمین بار، کاریکاتورهای موهن در مورد پیامبر مسلمانان منتشر می‌کند.
دفتر این نشریه که پیش از این هم بارها کاریکاتورهای موهن از شخصیت‌های مورد احترام اسلام و به خصوص پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) منتشر کرده بود، روز چهارشنبه هفته گذشته مورد هجوم دو فرد مسلح قرار گرفت و ۱۲ نفر از جمله ۲ پلیس کشته شدند.
پس از این حمله، عوامل باقی‌مانده نشریه از تلاش برای انتشار هرچه سریع‌تر یک ویژه‌نامه خبر دادند، ویژه‌نامه‌ای که «پاتریک پلو» یکی از ستون‌نویسان «شارلی» گفته بود، چهارشنبه همین هفته و به ۱۶ زبان منتشر می‌شود.
حالا «ریشارد مالکا» وکیل نشریه «شارلی ابدو» به رادیو فرانسه گفته که ویژه‌نامه آتی، حاوی کاریکاتوری هجوآمیز از پیامبر اسلام خواهد بود.
همچنین در ساعات پایانی شامگاه روز دوشنبه، شبکه خبری اسکای‌ نیوز گزارش داد که سه میلیون نسخه از ویژه‌نامه «شارلی» در روز چهارشنبه توزیع خواهد شد.
خبرگزاری فارس بر اساس سیاست‌های اصولی خود و در راستای حفظ حریم شخصیت‌های مورد احترام ادیان الهی، از انتشار نمونه کاریکاتورهای پیشین این نشریه معذور است.
منبع: فارس
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.