خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دعوت عراق از روسیه در زمینه مبارزه با داعش

به گزارش ادیان نیوز، حیدر العبادی نخست وزیر عراق در دیدار با میخائیل بوگدانف معاون وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به خطر تروریست‌های داعش برای امنیت بین المللی، خواستار همکاری مسکو با بغداد در زمینه مبارزه با تروریست‌های داعشی شد.
سومریه نیوز گزارش داد که العبادی در دیدار با بوگدانف ضمن بررسی مسائل مربوط به روابط دو جانبه بغداد و مسکو در زمینه‌های انرژی، نفت، نظامی، اقتصادی و همچنین درباره آخرین تحولات سیاسی و امنیتی در عراق و منطقه نیز بحث و گفت‌وگو کردند.
العبادی در این دیدار با اشاره به اینکه دولت جدید بغداد به دنبال گشایش روابط خارجی خود با کشورهای منطقه براساس منافع دو جانبه و احترام به حاکمیت‌های ملی است، از روسیه خواست تا به عراق در زمینه مبارزه با داعش کمک کند.
بوگدانف هم در این دیدار با اشاره به علاقه مسکو برای بهبود روابط با عراق و گشایش افق‌های جدید همکاری میان دو کشور ، از اقدامات دولت بغداد برای حفظ وحدت عراق و همکاری تمام جریانات سیاسی در این کشور حمایت کرد.
منبع: پایگاه خبری داعش
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.