خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

«همسایه مسلمانت را ملاقات کن» در کتابخانه عمومی «فلینت» ولز

کتابخانه عمومی «فلینت» واقع در «فلینتشر» ولز امروز ، ۱۰ دسامبر (شنبه ۱۹ آذر) میزبان رویدادی به عنوان « همسایه مسلمانت را ملاقات کن» است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، کتابخانه عمومی «فلینت» واقع در «فلینتشر» ولز روز گذشته ۱۰ دسامبر (شنبه ۱۹ آذر) میزبان رویدادی به عنوان «همسایه مسلمانت را ملاقات کن» است.

این برنامه برای ساکنان «فلینت» است تا اعضای مسلمان جامعه خود را بشناسند و با فرهنگ آنها آشنا شوند.

در این رویداد نمایشگاهی به نام «تاریخ فراموش شده: مسلمانان و آمریکای اولیه» برگزار می شود.

این برنامه همچنین شامل میزگردی است که در آن به همه سوال ها و ابهامات در مورد دین اسلام پاسخ داده می شود.

«شانا روسر»، هماهنگ کننده بازاریابی و روابط اجتماعی کتابخانه، توضیح داد: «میهمانان می توانند فرصتی برای باز کردن راه گفتگو با مسلمانان در زمینه مناسک فرهنگی و مذهبی مسلمانان داشته باشند.

این برنامه با همکاری «انجمن مسلمانان آمریکایی» و «سازمان حلقه اسلامی آمریکای شمالی» برگزار می شود.

روسر تاکید کرد که هدف از این برنامه آشنا کردن غیرمسلمانان و ارزش هایی دینی و فرهنگی مسلمانان و معرفی اسلام حقیقی به آنهاست.

وی در این باره گفت: تبلیغات منفی علیه اسلام موجب ایجاد تصورات غلط درباره مسلمانان در اذهان عمومی شده است و ما این برنامه را برای از بین بردن چنین تصوراتی ترتیب داده ایم.

رویداد « » در طبقه دوم کتابخانه «فلینت» در سالن های کنفرانس A و B از ساعت ۱۵ امروز برگزار می‌شود و تا ساعت ۱۷:۳۰ ادامه خواهد داشت.

منبع شبستان
پیام بگذارید