خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

حمله با سلاح سرد به صهیونیستها+تصاویر

به گزارش ادیان نیوز، بر طبق اخبار منتشر شده در اینترنت، این عملیات شهادت طلبانه در شهر تل آویو و در یک اتوبوس حامل شهرک‌نشینان صهیونیست رخ داده است.
گفتنی است اگرچه هنوز گروهی مسئولیت این عملیات شهادت طلبانه را برعهده نگرفته اما دبیرکل حزب‌الله لبنان روز گذشته و در پی شهادت جمعی از اعضای این گروه توسط حمله هوایی رژیم صهیونیستی، به مسئولین اسرائیل هشدار داد که پناهگاه‌های خود را آماده کنند.
گفته شده فرد مهاجم یک فلسطینی بوده که با چاقو به صهیونیستها حمله کرده است.
شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی از زخمی شدن ۱۶ صهیونیست در عملیات ضد صهیونیستی صبح امروز چهارشنبه در شهر تل آویو خبر داد و حال سه تن از آن‌ها را وخیم گزارش کرد.
این شبکه تلویزیونی اعلام کرد که در این عملیات یک جوان فلسطینی (۲۲ ساله) وارد یک اتوبوس درون شهری شد و با سلاح سرد (چاقو) به مسافران اتوبوس حمله کرد که در نتیجه آن بیش از ۱۳ نفر زخمی شدند.
این شبکه تلویزیونی حال ۳ نفر از مجروحان این حادثه را وخیم اعلام کرد و گفت فرد مهاجم پس از زخمی کردن این افراد از اتوبوس پیاده شد و پا به فرار گذاشت و در مسیر خود نیز چندین نفر را زخمی کرد، اما عناصر پلیس با تیراندازی به سمت وی او را از ناحیه پا زخمی و سپس بازداشت کردند.
شاهدان عینی نیز گزارش دادند که یک جوان فلسطینی (از اهالی شهر طولکرم در کرانه باختری) با چاقو به مسافران و راننده اتوبوس حمله کرد که مسافران از ترس خود را از در و پنجره‌های اتوبوس به بیرون پرت می‌کردند.
این افراد اعلام کردند که این جوان فلسطینی پس از زخمی کردن تعدادی از مسافران از اتوبوس پیاده شد و به به خیابان «همسگیر» تل آویو فرار کرد و در مسیر خود نیز چندین نفر را زخمی کرد تا شمار مجروحان این حادثه به ۱۶ نفر برسد، اما پلیس با تیراندازی به سمت وی او را از ناحیه پا مجروح و بازداشت کرد.
«اسماعیل رضوان» یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تأکید کرد که عملیات صبح چهارشنبه در تل آویو، پاسخی به جنایتهای رژیم اشغالگر است.
وی گفت: رژیم صهیونیستی هیچ امنیتی نخواهد داشت، و باید از سرزمین فلسطین برچیده شود.

حمله با سلاح سرد به صهیونیستها

حمله با سلاح سرد به صهیونیستها

حمله با سلاح سرد به صهیونیستها

حمله با سلاح سرد به صهیونیستها

حمله با سلاح سرد به صهیونیستها

حمله با سلاح سرد به صهیونیستها

حمله با سلاح سرد به صهیونیستها

حمله با سلاح سرد به صهیونیستها

مهاجم فلسطینی

 

منبع: پایگاه خبری داعش
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.