خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پیام آیت الله نوری همدانی به سید حسن نصرالله

به گزارش ادیان نیوز، حضرت آیت‌الله حسین نوری‌همدانی از مراجع تقلید امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت حضرت رسول(ص) این اقدام را محکوم و آن را مصداق جاهلیت مدرن ارزیابی کرد.
وی با بیان این که مثلث کفر، نفاق و صهیونیسم همواره در برابر جریان اسلام اصیل بوده است، گفت: چه بخواهیم چه نخواهیم این دشمنی وجود داشته است و باید همواره در قبال این جریان ها هوشیار باشیم.
این مرجع تقلید آزادی بیان غرب و دم زدن آنان از حقوق بشر را دروغی بیش ندانست و با بیان نمونه هایی از تناقض آشکار گفتار و رفتار غربی ها در این باره، خاطرنشان کرد: شما توهین به مقدسات مسلمانان و پیامبر اسلام را آزادی بیان می نامید در حالی که اگر آزادی بیان دارید چرا درباره هولوکاست اجازه نمی دهید تحقیق شود و هر کس کوچک ترین شک و تردیدی در این باره بکند او را مجرم می نامید و زندانی می کنید؟ آزادی بیان و حقوق بشری که شما از آن دم می زنید دروغی بیش نیست.
وی تصریح کرد: اگر در ایران یک نفر مجرم مواد مخدر دستگیر و مجازات شود، داد مدعیان دروغین حقوق بشر در غرب به هوا می رود؛ اما آنها بزرگ ترین جنایات و ظلم ها را در حق بشریت روا می دارند و هیچ کس هم نیست به آنها بگوید چرا ظلم می کنید؛ نمونه بارز این مسائل را می توان در عراق، سوریه، افغانستان و دیگر کشورها مشاهده کرد.
حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به تقسیم تروریسم به خوب و بد از سوی غرب و آمریکا، یادآورشد: اگر داعش به سوریه حمله کند برای آنها می شود خوب؛ اما اگر به فرانسه حمله کند بد می شود، اینها نشانه عدم صداقت غربی ها است.
این مرجع تقلید همچنین صحبت های اوباما درباره جمهوری اسلامی و این که گزینه جنگی روی میز است را لاف و گزاف خواند.
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در بخش پایانی سخنان خود حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به نیروهای حزب الله را محکوم کرد و گفت: حزب الله همان گونه که سید حسن نصرالله هشدار داد در قبال این جنایت ساکت نخواهد بود.
حضرت آیت الله نوری همدانی یادآورشد: ما از طرف حوزه علمیه قم به آقای سید حسن نصرالله و نیروهای حزب الله پیام می دهیم «قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِینَ» «قاتلوهم حتی لاتکون فتنه» ما معتقدیم آنها باید قیام کنند تا ان شاءالله کار صهیونیست ها یکسره شود.
منبع: رسا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.