خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

آزادی بیان در غرب و سئوالاتی بی جواب

ادیان نیوز: سالهاست که غرب به بهانه آزادی بیان پیامبر اعظم(ص) را آماج توهین و اهانت قرار داده است.آیا واقعاً غرب در توهین به مقدس ترین بشر در مقام دفاع از آزادی بیان برآمده است؟اگر چنین است که نیست، پس چرا در همین فرانسه سخن گفتن از هلوکاست جرم است اما انتشار کاریکاتور رسول رحمت و مهربانی،آزادی بیان تلقی می شود؟!
سالهاست که غرب چنگ به چهره خورشید می اندازد آنهم به نام آزادی بیان. اگر بیان افکار در غرب آزاد است پس چرا حتی یک کاریکاتور از تئودور هرتزل بنیانگذار رژیم شوم صهیونیستی منتشر نگردیده است؟با یک جستجوی ساده در اینترنت میتوان به صدق این ادعا رسید.به اینترنت که رجوع می کنید صدها کاریکاتور علیه پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله وسلم) وجود دارد اما حتی یک کاریکاتور علیه تئودر هرتزل (بنیانگذار صهیونیسم و پیامبر اسراییل) وجود ندارد.
آیا این موارد نمی تواند نشانه هایی از دستهای پشت پرده ای باشد که به دنبال ایجاد جنگهای صلیبی در دنیاست؟
برای غرب انبیا مهم نیستند چه پیامبر مکرم اسلام و چه عیسی بن مریم(ع) و چه موسی کلیم الله.برای آنها صیانت از صهیونیزم معنی دارد و در این راه از همه ابزار رسانه ای خود کمک می گیرند.
 این آزادی بیان دروغین آن قدر تهوع آور و غیرقابل باور است که هیچکس،حتی خود غربی‌ها هم باور نمی‌کنند! از یک سو ژست مبارزه برای آزادی بیان مسخره و خنده‌دار است و از دیگر سو اعتقاد و دم‌ زدن دروغینشان از این آزادی. در راهپیمایی پاریس همه ی تروریستها بودند الا ابوبکر البغدادی که اگر او نیز می آمد نمایش مسخره ی دفاع از ازادی بدون هیچ کم و کاستی اجرا می شد.
آنها سال‌هاست با حمایت از گروه‌های تکفیری و تروریستی، پاسخ مردم بی‌گناه مسلمان در آسیا و آفریقا را با گلوله‌های آتشین می‌دهند، پس چگونه یک شبه حامی آزادی بیان شده‌اند!؟ اینها همه از لطایف تلخ روزگارند که نتانیاهو و همقطاران وی مدافع آزادی(!) شده اند. پاپ همان روز با اشاره به یکی از دستیارانش که کنارش ایستاده بود، گفته بود: «اگر دکتر گاسپارو کلمه زشتی در مورد مادر من به کار ببرد، می‌تواند انتظار داشته باشد که مشتی حواله او خواهد شد. این طبیعی است کاملا طبیعی» این سخنان پاپ نشان می‌دهد که حتی در آیین مسیحیت نیز آزادی بیان دارای حد و مرز است.
منبع: زیتون
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.