خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اخلال مسیحیان صهیونیست در تجمع صلح‌آمیز مسلمانان تگزاس

به گزارش ادیان نیوز، گروهی از مسیحیان افراطی و طرفدار رژیم صهیونیستی با ایجاد مزاحمت برای مسلمانانی که در یک تجمع قانونی و صلح‌آمیز شرکت کرده بودند سعی در بر هم زدن مراسم آنها کردند.
مولی وایت، نماینده ایالتی تگزاس، نیز در اقدامی تبعیض‌آمیز پرچم اسرائیل را بر روی میز کار خود نهاده و به کارکنان خود دستور داده از مسلمانی که قصد حضور در دفتر وی دارند بخواهند که “گروه‌های تروریستی اسلامی را محکوم کرده و به صورت علنی وفاداری خود به آمریکا و قانون‌های ما” را نشان دهند.
صدها نفر از مسلمانان ساکن ایالت تگزاس به شهر آستین، مرکز ایالت، آمدند تا در برنامه‌ای که به میزبانی “شورای روابط آمریکایی-اسلامی” برگزار شده بود به کسب اطلاعات درباره دولت ایالتی پرداخته و با قانونگذاران این ایالت دیدار کنند.
شورای روابط آمریکایی-اسلامی در نامه‌های به جو اشتراوس، رئیس مجلس ایالتی، ضمن تقبیح اقدام وایت این عمل را در تضاد با قوانین آمریکا مبنی بر عدم تبعیض در قبال اقلیت‌های دینی توصیف کرد.
در حین برگزاری این برنامه زنی به نام کریستین ویک، که از افراط‌گرایان مشهور حامی صهیونیسم به شمار می‌رود، میکروفن سخنگوی مراسم را از وی گرفته و در اظهاراتی به مسلمانان و پیامبر اکرم توهین کرد. این زن و گروه همراه وی در فاصله‌ای نزدیک از مسلمانان شعارهایی تحریک‌کننده و توهین‌آمیز سر‌ می‌دادند.
به گزارش تگزاس‌ تریبون، در حدود ۴۲۰ هزار مسلمان در تگزاس زندگی می‌کنند و هشتمین ایالت آمریکا را از نظر تعداد مسلمانان تشکیل می‌دهند. 
منبع: رسا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.