خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

قطره ای از اقیانوس فساد اخلاقی سعید عابدینی

به گزارش ادیان نیوز، سعید عابدینی، در خانواده ای متزلزل و پر مشاجره متولد، رشد و نمو یافت. از همان کودکی با مشکلات و معضلات خانوادگی و شخصیتی گوناگونی مواجه شده و در ابتدای دهه سوم زندگی خود دست به یک خودکشی نافرجام می زند و با گرویدن به فرقه مسیحیت صهیونیستی، ناسازگاری اجتماعی خود ناشی از عقده های کودکی و نوجوانی را بروز می دهد.
وی فرد فاسد الاخلاقی است که با راه اندازی کلیساهای غیر قانونی خانگی و اغفال دختران و زنان جوان، متعرض آنها می شده و ارتباطات خارج از عرفش با محارم خود،‌ تا آنجا پیش رفته که بیان آن مخالف با اخلاق حسنه و شان عمومی جامعه، و از گفتن آن اجتناب می شود.
تصویر سعید عابدینی به همراه دختران اغفال شده در کلیسای خانگی
سعید عابدینی، با جمع کردن دوستان خود در پشت بام منزل و به بهانه اخراج ارواح شریر از وجود آنها و کبوتر پراکنی گاه و بیگاه، مزاحمت های متعددی را برای همسایگان به وجود آورده که مورد اعتراض شدید آنها قرار گرفته بود.
وی با برقراری ارتباطات مشکوک و ازدواج با خانواده ای منافق پرور، توانسته بود، اعتماد سرویس جاسوسی آمریکا(سیا) را به خود جلب کند. از این رو ماموریت راه اندازی پرورشگاه های تربیت کودکان بی دین و تشکیل کلیساهای غیر قانونی خانگی بر عهده او قرار گرفت.
فساد اخلاقی به جزء جدایی ناپذیر این مجرم هرزه، تبدیل شده بود و با وجود ازدواج تشکیلاتی با نغمه شریعت پناهی، با فاحشه ای به نام” م. نقاش زرگران”، روابط نامشروع برقرار می کرد و بر خلاف اعتقادات مسیحیت، سرگرمی معمول وی نوشیدن مشروبات الکلی و بد مستی بود.
وی به همراه شریک جنسی اش، سفرهای زیادی به خارج از کشور داشت و این در حالی صورت می گرفت که منبع تامین هزینه های آن، به صورت آشکار معلوم نبود؛ ولی قدر متیقن آنکه از عهده خود او خارج بوده و از سازمانی مشخص با توان مالی بالا تغذیه می شده است.

 

سفرهای خارج از کشور سعید عابدینی به همراه”م.نقاش زرگران”
سعید عابدینی به هیچ اصلی از اعتقادات مسیحیت پایبند نبود و تظاهر به مسیحیت نیز برای دستیابی به دورنمای ترسیم شده در ذهن خیال پردازش بود و در این راه از ارتکاب هر گونه فسادهای ضد اخلاقی و حتی ضد انسانی، ابایی نداشت.
سودای زندگی در غرب، وی را چنان مفتون کرده بود که در قبال به دست آمدن آن، حاضر به هر گونه خیانتی به کشور خود بود و علی رغم تذکراتی که در رابطه با فعالیت های مجرمانه خود داشت،‌ دست از آن نکشید.
سرانجام، سعید عابدینی در یکی از سفرهای کاری خود به ایران، ‌بازداشت و به جرم” اقدام علیه امنیت ملی از طریق راه اندازی کلیساهای خانگی” به هشت سال حبس تعزیری، محکوم شد.
بعد از بازداشت و محکومیت، وابستگان وی، به صورت مداوم، مشغول اقدامات تبلیغی و تخریبی علیه نظام هستند. نغمه عابدینی، همسر تشکیلاتی وی، کمپین های مختلف، راه اندازی کرده و از هر فرصتی برای حمله به جمهوری اسلامی ایران بهره می برد.
نغمه شریعت پناهی، که از شوق زندانی بودن سعید عابدینی در پوست خود نمی گنجد، قرص های آرامش بخش خود را ترک کرده و هر روز اوضاع جسمی و روحی او از قبل بهتر می شود و خبرهایی از طلاق و جدایی آن دو نیز منتشر شده است.
دیدارهای مشکوک همسر تشکیلاتی سعید عابدینی با عوامل رسانه های ضد انقلاب- خصوصا “فاکس نیوز” که به حیاط خلوت اعضای منافقین تبدیل شده است- و افرادی از کنگره آمریکا- که در خارج کردن گروهک منافقین از لیست گروه های تروریستی نقش اساسی داشته اند- بار دیگر پیوند عناصر ضد انقلاب برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را نمایش داد.

دیدار نغمه شریعت پناهی با “ترنت فرانک” نماینده جمهوری خواه کنگره
در اولین گفت و گوی تلفنی روسای جمهور ایران و آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حاشیه اجلاس سازمان ملل در سال گذشته، و در ملاقات های دو جانبه بین وزرای خارجه ایران و آمریکا، طرف آمریکایی درخواست آزادی او را مطرح کرده بودند و این قضیه، راهبردی بودن ماموریت ویژه او به ایران را بیش از پیش عیان می کند.
با وجود اینکه سعید عابدینی به دلیل اقدامات ضد امنیت ملی، ایام محکومیت خود را می گذراند، صفحه فیس بوک متعلق به وی، همچنان فعالیت های مجرمانه ای مانند تبلیغ کلیساهای غیر قانونی خانگی را انجام می دهد و روز به روز بر حجم تبلیغات خانواده اش، علیه نظام بیشتر می شود.
محور اقدامات رسانه ای خانواده فقیر وی -که به لطف زندانی بودنش، کمک های مالی قابل توجهی را دریافت نموده و به سفرهای خارجی زیادی می روند-، همان ادعاهای تکراری بلندگوهای شیطانی غرب در ارتباط با مجرمان امنیتی مانند: شکنجه،‌ بیماری، تهدید به مرگ از سوی هم بندی ها، فشار روحی و … است.
تصویری از سفرهای خارج از کشور پدر و مادر سعید عابدینی
این دروغ ها در حالی مطرح می شود که سعید عابدینی، به دلیل برخورداری از آزادی های بیش از حد معمول، با خارج از زندان و حتی با رسانه های ضد انقلاب نامه نگاری می کند. داشتن ملاقات های هفتگی، استفاده از تلفن همراه و خدمات پزشکی، حد نهایی احترام به یک مجرم امنیتی را به اثبات می رساند.
تصویری از سعید عابدینی در زندان رجایی شهر کرج
گفتنی است، فساد و ناهنجاری در این خانواده،‌ سابقه ای طولانی دارد تا آنجا که مادر وی مشکلات فراوانی با پدرش دارد و به دلیل خیانت های مکرر همسرش، دچار افسردگی حاد و اختلالات روحی و روانی شده  و تحت نظر روان پزشک قرار دارد.
متعاقب زندانی شدن سعید عابدینی و با استفاده از پول هایی که از طرف نغمه شریعت پناهی برای برادر سعید حواله می شود، وی پارتی های مختلطی در بهترین نقاط شهر برپا کرده و به عیش و نوش می پردازد.
همچنین خواهر خوش گذران وی نیز، اکنون در کشور ترکیه به مطربی و خوانندگی برای رادیوهای بیگانه و ضد انقلاب مشغول است و پدر و مادر وی نیز در آمریکا ساکن شده و سبد خرید این خانواده، از حالت بحرانی خارج شده و هر روز فربه تر از دیروز می شود. 
منبع: رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.