خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

وضعیت اسفبار دو میلیون عراقی در زمستان

به گزارش ادیان نیوز، از زمان سیطره داعش بر استان نینوا و چند استان دیگر عراق، آوارگان در شرایط بسیار بدی به زندگی ادامه می دهند و برای زنده ماندن با هوای سرد زمستان دست و پنجه نرم می کنند.
“فرید عبدالقادر” فرستاده صلیب سرخ جهانی در عراق اعلام کرد: ما در سازمان بین المللی صلیب سرخ تلاش می کنیم بحران مربوط به آوارگان را کاهش دهیم اما تعداد آنها بسیار زیاد است و نمی توانیم همه آنها را تحت پوشش قرار دهیم و متاسفانه وضعیت آنها بسیار تاسف بار است.
“محمد الخزاعی” مدیرکل هلال احمر عراق نیز در گفت و گویی اعلام کرد: وضعیت آوارگان بسیار دشوار است مخصوصا که آنها با توجه به سرمای هوا در چادر زندگی می کنند و کمک ها نیز کافی نیستند.
دولت عراق برای تامین نیاز آوارگان کمیته امدادرسانی آوارگان را تشکیل داد اما این کمیته نتوانست نیازهای آوارگان را تامین کند و گزارش های رسیده از اردوگاه آوارگان عراقی حاکی از خشم آنها به دلیل بی تفاوتی کشورهای جهان و دولت های عربی در قبال اوضاع اسفبارشان است.
منبع: پایگاه خبری داعش
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.