خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سه کتاب علوی برای سنین مختلف بازچاپ شدند

به مناسبت ولادت حضرت امیرالمؤمنین سه کتاب علوی از انتشارات کتاب جمکران شامل مسیح اسلام نوشته علی قهرمانی به چاپ هجدهم،‌ کمیک نبرد خندق نوشته مسعود آذرباد به چاپ چهارم و فرزند کعبه نوشته محسن نعماء به چاپ پنجم رسیده‌اند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، به مناسبت ولادت امام شیعیان حضرت امیرالمؤمنین سه کتاب علوی از این انتشارات شامل مسیح اسلام نوشته علی قهرمانی به چاپ هجدهم،‌ کمیک نبرد خندق نوشته مسعود آذرباد به چاپ چهارم و فرزند کعبه نوشته محسن نعماء به چاپ پنجم رسیده‌اند.

مسیح اسلام

این کتاب در قالب داستانک‌هایی برگرفته از منابع اهل‌سنت به بیان فضائلی از امیرمؤمنان می‌پردازد. استفاده مناسب و متقن از منابع شیعه و سنی، رویکرد تقریبی و وحدت بخش حول محور امام علی علیه السلام و همچنین قلم تاریخی اما خوش خوان، وجه تمایز «مسیح اسلام» با آثار مشابه است و کتاب را قابل تأمل و خواندنی برای عموم محبان و عاشقان مولا می‌کند.
این اثر به قلم علی قهرمانی با قیمت ۵۰ هزار تومان اخیرا به چاپ هجدهم خود رسیده است.

نبرد خندق

کتابی است که در قالب کمیک و تصویری برای رده سنی نوجوان داستان جنگ احزاب را بیان کرده که با حفر خندق به پیشنهاد سلمان فارسی و کشته شدن عمرو بن عبدود به دست حضرت علی منجر به پیروزی مسلمانان می‌شود.
انتشارات کتاب جمکران چاپ چهارم این اثر را با قیمت ۶۵ هزار تومان وارد بازار نشر کرده است.

فرزند کعبه

در این کتاب نیز نویسنده اثر «محسن نعماء» داستان‌هایی شیرین و کمتر شنیده شده از زندگی حضرت امیر را برای گروه سنی نوجوان جمع‌آوری کرده است.
چاپ پنجم کتاب فرزند کعبه هم به قیمت ۴۰ هزار تومان و صفحه اخیرا منتشر شده است.

منبع ایبنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.