خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مقابله با هجمه‌های دشمن جهاد اکبر است

به گزارش ادیان نیوز، حجت السلام و المسلمین ابراهیم زاک زاکی، در بازدید از مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، اظهارداشت: معجزه حضرت موسی(ع) اژدها بود و معجزه حضرت رسول(ص) قرآن کریم، قرآنی که مبتنی بر علم و عقل است و توانست تحول عظیمی را در جوامع بشری رقم بزند.
رهبر شیعیان نیجریه در ادامه به فعالیت های مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی اشاره کرد و افزود: کار این مرکز با علم و عقل گره خورده و جاری است.
وی بیان داشت: ترویج و تبلیغ قرآن کریم و معارف اهل بیت علیها السلام به زبان روز و با تکنولوژی های نوین در برابر این همه هجمه و دشمنی، جهاد اکبر است و هیچ زبانی قادر به توصیف آن نیست.
حجت الاسلام والمسلمین زاک زاکی تصریح کرد: امروز دشمن از راههای مختلف به ما هجوم آورده، ” تزویر”، “دروغ”، “فریب کاری” به همراه استفاده از انواع و اقسام سلاح های کشتار جمعی رویه دشمن شده است، ولی آنچه مسلم است عمل به دین و اسلام با تجمیع علم و عقل است و مطمئن باشید (فَإِنَّ حِزْبَ‏اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ).
وی بیان داشت: این مجموعه علمی ، پژوهشی و تحقیقاتی از برکات انقلاب اسلامی و از ابتکارات و دوراندیشی مقام معظم رهبری است و همگان شاهد ثمرات و برکات آن هستند.
منبع: حوزه
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.