خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پیام عبری یک روحانی نمای لبنانی خطاب به صهیونیست ها!

به گزارش ادیان نیوز، «محمدعلی الحسینی» روحانی نمای لبنانی است که طی چند سال اخیر با تقلید از رفتار و اقدامات سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان، تلاش کرده که ضمن تخریب اقدامات و موضع گیری های حزب الله  و نصرالله، نشان دهد که همه شیعیان لبنان حامی و هوادار دبیرکل حزب الله نیستند.
البته ناگفته نماند حدود یک سال پیش هم نیروهای امنیتی لبنان موفق شدند برخی ارتباطات محرمانه «محمدعلی الحسینی» با سازمان اطلاعات اسرائیل (موساد) را کشف کنند لذا مدتی هم بازداشت و در حبس بسر برد.
وی علاوه بر اینکه تلاش کرده شکل ظاهری خود را شبیه به سید «حسن نصرالله» کند، کیلیپی هم از تعدادی نیروی جنگجوی خود را در فضای مجازی منتشر کرده تا نشان دهد که مانند حزب الله، نیروی نظامی دارد.
او که خود را «دبیرکل مجلس اسلامی عربی» معرفی می کند، روز گذشته در اقدامی تعجب برانگیز، پیامی به زبان عربی در صفحه شخصی خود در فیسبوک، خطاب به ملت اسرائیل منتشر کرد.
در واقع وی با این کار تلاش کرده که از دبیرکل حزب الله لبنان که در سخنرانی های مختلف خود صهیونیست ها را مورد خطاب قرار می دهد، تقلید کند.
اما «محمدعلی الحسینی» در پیام خود خطاب به صهیونیست ها نوشت: ما خاخام های یهودی و علمای اسلام – شیعه و سنی – را دعوت می کنیم که متون دینی که به خشونت میان ادیان منجر می شود را کنار بگذارند زیرا این متون دینی خشونت آمیز از سلاح هسته ای هم خطرناک ترند.
منبع: شیعه آنلاین
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.