خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تاکید آیت الله علوی گرگانی بر ارتباط جوانان با علمای دین

به گزارش ادیان نیوز، آیت‌الله علوی‌گرگانی امروز در دیدار جمعی از دانشجویان اتحادیه جامعه اسلامی دانشگاه‌ها اظهار کرد: قشر جوان جامعه نقش مهمی در سازندگی، آبادانی و توسعه کشور دارد و به همین دلیل از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
او افزود: آگاه‌سازی جوانان از حوادث و رخدادهای موجود سبب استفاده از نیروی فکر و اندیشه آنها و پیشرفت علمی و عملی کشور می‌شود در عین حال باید به این نکته هم توجه داشت که تغییر افکار انسانها گاهی سخت است و لذا مسئولان و عالمان دین باید سعی کنند با دادن آگاهی های لازم، افکار منفی و نادرست جوانان را به مسیر صحیح هدایت کنند.
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به برنامه های دشمنان در جذب جوانان به سوی خود تصریح کرد: در حال حاضر دشمنان با فعالیت‌های خود در تلاش هستند، قشر جوان جامعه را که دارای ایده‌ها و افکار نو هستند به سوی خود جذب کنند اما جوانان ما با اعتقاد و ایمانی که دارند و تقویت آن نباید اجازه فعالیت به دشمن در این زمینه را بدهند.
او با اشاره به اینکه برخی از مردم بدون هیچ آگاهی و اطلاعی پیرو گروه‌های مختلف می‌شوند گفت: جوانان باید دارای اراده و ایمان قوی باشند و با اراده و آگاهی در جامعه حضور و فعالیت داشته باشند.
علوی گرگانی خاطرنشان کرد: اگر این قشر با اعتقاد و ایمان در جامعه حضور داشته باشند، به طور قطع پاداش و جزای نیکی را از پروردگار دریافت خواهند کرد.
او حرکت در مسیر کسب رضایت الهی و ارتباط با عالمان دین را سبب رستگاری جوانان دانست و تاکید کرد: این رفتار جوانان سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان اسلام می‌شود.
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به حضور جوانان در هشت سال جنگ تحمیلی بیان داشت: ایمان و اعتقاد جوانان به نظام جمهوری اسلامی ایران مایه تعجب جهانیان و اقتدار ایران اسلامی شده است.
منبع: شفقنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.