خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

کشف سلاح‌ های اسرائیلی در مخفیگاه های داعش

به گزارش ادیان نیوز، “خلف الطرموز” عضو شورای استان الانبار (غرب عراق) تأکید کرد: نیروهای ارتش و عشایر در شرق شهر “رمادی” (مرکز استان الانبار) سلاح های اسرائیلی و اروپائی کشف و ضبط کردند.
الطرموز به شبکه عراقی سومریه نیوز گفت: در عملیات پاکسازی منطقه “بوغانم” در شرق رمادی از عناصر داعش، یک قبضه قناصۀ ساخت اسرائیل و تعدادی اسلحۀ جدیدِ ساخت اروپا کشف شد.
وی خاطرنشان کرد: این سلاح ها با کمک سرویس های جاسوسی خارجی وارد استان الانبار شده است.
الطرموز با درخواست برای پاکسازی مسیر رمادی – هیت، اظهار داشت: پاکسازی مسیر رمادی – هیت برای رساندن مواد غذایی، سوخت و دیگر کمک های لازم به دست ساکنان منطقه البغدادی ( ۹۰ کیلومتری غرب الرمادی) بسیار ضروری است.
“صباح کرحوت” رئیس شورای استان الانبار دیروز (شنبه) اعلام کرد که عملیات بزرگی برای آزادسازی منطقه البغدادی از تروریست های داعش آغاز شده است .
کمیسیون امنیتی و دفاعی مجلس نمایندگان عراق در ژانویه ۲۰۱۵ اعلام کرده بود که مدارک موثق و تصاویر موجود نشان می دهد که هواپیماهای ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش، تجهیزات و مواد غذایی برای داعش فرومی ریزند.
این کمیسیون با درخواست از دولت عراق برای پیگیری این مسأله، تأکید کرده بود که هواپیماهای آمریکایی و متحدانش در صورت ارسال کمک برای ترویستها، باید سرنگون شوند.
منبع: العالم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.