خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

چالش جدید نتانیاهو در آستانه انتخابات

به گزارش ادیان نیوز، «جوزف شاپیرا» مدیرکل اداره حسابرسی رژیم صهیونیستی قرار است به‌رغم اعمال فشار حزب لیکود، هفته آینده گزارش خود درباره بحران مسکن در اراضی اشغالی را منتشر کند.
به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، منابع نزدیک به شاپیرا اعلام کردند قرار است این گزارش پیش از انتخابات ۱۷ مارس (۲۶ اسفند) منتشر شود. یکی از منابع نزدیک به شاپیرا گفت: «اداره حسابرسی بازیگر عرصه سیاسی نیست. زمانی که گزارش اداره حسابرسی آماده است، قانونا باید منتشر شود. فعالیت اداره ما صرفا بر اساس ملاحظات حرفه‌ای انجام می‌شود و برای مدیر اداره حسابرسی یا نهاد تحت نظارت او مناسب نیست که تحت تاثیر مسائل سیاسی قرار بگیرد».
به گفته نزدیکان شاپیرا، بحران مسکن جدی است و به قشرهای ضعیف آسیب رسانده است. طبق اعلام این افراد، گزارش اداره حسابرسی فعالیت‌های چند وزیر و کابینه را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است. آنها همچنین از سیاستمداران خواستند از گزارش شاپیرا استفاده شخصی نکنند.
به دنبال انتشار این موضوع، «موشه کهلون» رهبر حزب تازه تاسیس «کولانو» با مهم توصیف کردن این گزارش، از شاپیرا خواست تسلیم فشارهای سیاسی برای به تعویق انداختن انتشار این گزارش نشود.
«آیزاک هرتزوگ» رهبر حزب «اردوگاه صهیونیسم» (ائتلاف احزاب کارگر و هاتنوعا) نیز با انتقاد از تلاش نتانیاهو برای به تعویق انداختن انتشار این گزارش گفت، گزارش درباره بحران مسکن، تاثیر مهمی بر انتخابات خواهد داشت.
منبع: فارس
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.