خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

حمله هماهنگ رسانه های سعودی به حاج «قاسم سلیمانی»

به گزارش ادیان نیوز، رسانه های رژیم دیکتاتوری آل سعود هر از چند گاهی به طور هماهنگ و دسته جمعی به انتقاد علیه مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران می پردازند.
در این میان حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران که یکی از پر نفوذ ترین چهره های منطقه خاورمیانه و جهان به شمار می رود، از انتقاد و حملات رسانه های سعودی در امان نبوده است.
همین چند هفته پیش بود که شبکه خبری العربیه وابسته به آل سعود خبر زخمی شدن این فرمانده ایرانی را مخابره کرد و بعد از آن بلافاصله ده ها رسانه عرب زبان دیگر با بازنشر این خبر، تلاش کردند به تخریب چهره جمهوری اسلامی ایران بپردازند.
اما امروز (سه شنبه)، رسانه های سعودی یک بار دیگر در اقدامی هماهنگ به انتشار خبری علیه حاج «قاسم سلیمانی» پرداختند.
در این مطلب که در برخی از این رسانه ها در تیتر یک قرار گرفت، حاج «قاسم سلیمانی» اشغالگر بغداد، دمشق و بیروت نامیده شده و آنها مدعی شده اند که وی در راه اشغال صنعا پایتخت یمن است.
جا دارد همکاران رسانه ای ما در ایران نیز در برابر این اقدام خبیثانه رسانه های سعودی سکوت نکنند و در اقدامی هماهنگ و دسته جمعی پاسخ آنها را در روزهای آینده بدهند.
منبع: شیعه انلاین
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.