خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تعرض صهیونیست‌ها به اسرای فلسطینی

 به گزارش ادیان نیوز، نظامیان صهیونیست موسوم به “متسادا” که متخصص سرکوب و آزار زندانیان فلسطینی هستند به بهانه این که یک زندانی با چاقو به زندانبان صهیونیست خود حمله ور شده، به زندان ریمون هجوم برده و ضمن تعرض به زندانیان، تعدادی از آنها را به جای دیگری منتقل کردند.
گفته می شود که تعدادی از اسرای فلسطینی به زندان هایی منتقل شده اند که محل نگهداری جنایتکاران اسرائیلی است.
“ولید الهودلی”، وقایع نگار جنبش الاسیر گفت: شماری از نیروهای صهیونیست به شکل وحشتناکی برای سرکوب و شکنجه اسرای فلسطینی آموزش دیده اند و رژیم صهیونیستی از طریق این افراد به دنبال ساکت کردن اسرای فلسطینی است  تا دست از مطالبه و حقوق خود بردارند.
اوضاع اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی هر روز بدتر می شود و حتی اسرا از طرح های اعتراضی خود که ممکن است اعتصاب غذای نامحدود را نیز شامل شود خبر داده اند.
در این صورت در کرانه باختری و نوار غزه درگیری هایی با رژیم صهیونیستی رخ خواهد داد که احتمال آغاز انتفاضه سوم را به حداکثر می رساند.
“سحر فرانسیس” مدیر موسسه الضمیر نیز تاکید کرد که صرف نظر از اقدام اخیر صهیونیست ها در حمله به اسرای ریمون، حقوق اسرای فلسطینی به طور روزانه از سوی اداره کل زندانها رژیم صهیونیستی نادیده گرفته می شود.
مساله اسرای فلسطینی یکی از قوی ترین انگیزه های فلسطینیی ها برای انتفاضه است زیرا آنها مانند کسانی هستند که زنده به گور شده اند.
منبع: العالم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.