خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

توهین به پاپ از طریق سگ های عروسکی

به گزارش ادیان نیوز، یک شرکت صهیونیستی فروش آنلاین وسایل و تجهیزات اخیرا تبلیغ و فروش یک سگ عروسکی در لباس پاپ را آغاز کرده و نام “سگ مقدس” روی آن نهاده است.
مرکز حمایت از حقوق عربها در صحرای نقب “وجود” نیز از این شرکت صهیونیستی به دلیل اعلام تولید این عروسک که لباس فرانسیس پاپ واتیکان را بر تن دارد، برای عرضه درعید یهودیان موسوم به “پوریم” امسال، شکایت کرد.
جشن پوریم یا عید دلقک ها، مراسمی است که یهودیان همه ساله آن را به مناسبت غلبه بر ایرانیان باستان در دوره هخامنشی جشن می گیرند.
پایگاه رای الیوم روز جمعه به نقل از نبیل دکور مدیر این مرکز نوشت: تولید این عروسک که شرکت نام سگ مقدس را بر آن گذاشته و برای آن تبلیغ می کند؛ تحقیر شخص پاپ اعظم و توهین به مسیحیان کشور است و رنگ و بوی نژادپرستی می دهد؛ همان نژادپرستی که (صهیونیستها) از سالیان گذشته بر ما عربها روا داشته اند.
دکور افزود: شکایتی برای پلیس و دادستان ارسال کردیم تا تحقیقات جنائی را آغاز کنند و همچنین  نامه ای برای شرکت نوشته و خواستیم از تجارت این عروسک که نام و لباسش شبیه پاپ اعظم است، خودداری کند.
این درحالی است که اویگدور لیبرمان وزیر امور خارجه رژیم اسرائیل نیز اخیرا نسخه هایی از مجله طنز فرانسوی شارلی ابدو را که حاوی تصایر توهین آمیزی به پیامبر اسلام (ص) بود، در فلسطین اشغالی توزیع کرد.
منبع: العالم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.