خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مردم دنیا را با محبت، جذب ولایت کنیم

به گزارش ادیان نیوز، معظم له در دیدار جمعی از مدیران و فرماندهان سپاه علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به آیه ۸۹ سوره نمل، اظهار داشتند: خداوند متعال در این آیه فرموده است: «مَنْ جاءَ بِالْحَسَنَهِ فَلَهُ خَیْرٌ مِنْها وَ هُمْ مِنْ فَزَعٍ یَوْمَئِذٍ آمِنُونَ/ کسانی که کار نیکی انجام دهند پاداشی بهتر از آن خواهند داشت و آنان از وحشت آن روز در امانند!».
ایشان با بیان این مطلب که این آیه در شأن حضرت امیر(ع) نازل شده است، ابراز داشتند: شأن نزول این آیه برای ولایت بوده و در آن از مژده بسیار بزرگی ، سخن به میان آمده است.
حضرت آیت الله علوی گرگانی خاطرنشان ساختند: انسان های همراه با ولایت، در آخرت با دست پر وارد بهشت شده خیالی آسوده دارند.
*ولایت ریشه ای قرآنی دارد
این استاد خارج فقه حوزه با بیان این مطلب که امروز دشمنان بر ولایت شبهه وارد می کنند، تصریح کردند: این موضوع ریشه ای قرآنی داشته و از کتاب آسمانی آمده است.
ایشان با تأکید بر اینکه باید یار و یاور ولایت باشیم، اظهار داشتند: روزی فرا می رسد که از ما درباره ولایت سوال شده و باید پاسخگو باشیم که چگونه رفتاری داشته ایم.
حضرت آیت الله علوی گرگانی افزودند: پیش از اینکه روز حسرت و پشیمانی فرا برسد، باید رفتار و حرکات خود را درست نماییم.
این استاد حوزه با اشاره به اینکه باید جامعه و مردم را به سمت خدا و ولایت دعوت کنیم، ابراز داشتند: باید قدر ولایت فقیه را دانسته و آن را تنها نگذاریم.
*حضرت زهرا(س) نخستین فدایی ولایت بوده اند
معظم له با بیان این مطلب که حضرت زهرا(س) نخستین فدایی ولایت بوده است، خاطرنشان ساختند: ایشان تمام دارایی خود که جان و فرزند بوده، را در راه ولایت فدا کرده اند.
حضرت آیت الله علوی گرگانی تأکید کردند: حمایت از ولایت، رهبری و مراجع، همانند حمایت از حضرت زهرا(س) است.
ایشان تصریح کردند: باید با تمام جان حامی ولایت باشیم و تمام ملل جهان را با دلسوزی و محبت جذب ولایت کنیم.
این استادخارج فقه  حوزه در پایان اظهار داشتند: ما با منطق جمهوری اسلامی، دنیا را به اسلام و ولایت دعوت کرده و بدون جنگ این کار را انجام می دهیم؛ چراکه هدف ما آگاهی بخشی است.
قابل ذکر است؛ در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران علی بن ابی طالب(ع) به ایراد سخن پرداخت و هدف از این برنامه را دیداردرمانی عنوان کرد.
منبع: حوزه
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.