خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

المستقبل: عملیات تکریت متکی به استراتژی ایرانی است

به گزارش ادیان نیوز، منابع آگاه عراقی اعلام می‌کنند که طرح حمله به تکریت بر اساس یک راهبرد تدوین شده از سوی تیمی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و در راس آنها، سردار «قاسم سلیمانی» اجرایی شد.
این منابع به روزنامه المستقبل اعلام کردند که راهبرد ایران برای عملیات تکریت، مبتنی بر تیراندازی‌های متراکم و راندن عناصر داعش به سوی درگیری در زمین باز است. این تاکتیک همان تاکتیکی است که ایرانی‌ها در جنگ عراق و ایران در سالهای دهه هشتاد قرن گذشته از آن استفاده می‌کردند.
بر اساس این گزارش که در پایگاه خبری «النشره» نیز منتشر شد، تهران مجموعه سلاح‌های سنگین و موشکهایی را وارد عرصه نبرد با داعش در عراق کرده که پیش از این از آنها استفاده نشده و تنها اخیرا در رزمایش‌های ایران آزمایش شده‌اند.
این منابع تاکید کردند که جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی ضد داعش که از سوی واشنگتن هدایت می‌شوند، در حملات هوایی علیه داعش در عملیات صلاح‌الدین مشارکت ندارند زیرا فرماندهان ایرانی در حال نظارت بر عملیات نظامی جاری کشور هستند.
منبع: پایگاه خبری داعش
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.