خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

بیانیه آیت‌الله آصفی در پی موفقیت‌های اخیر ارتش عراق

به گزارش ادیان نیوز، عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) همزمان با شروع عملیات ارتش عراق و نیروهای مردمی این کشور علیه داعش در استان صلاح الدین، بیانیه ای را صادر کرد.
آیت الله آصفی در این بیانیه ضمن آرزوی پیروزی برای نیروهای عراقی در نبرد با داعش آورده است: بی شک داعش و گروه‌های تندروی مسلح تکفیری که این روزهای به مقابله با مسلمان برخاسته و فساد را در زمین گسترانیده است.
نماینده مقام معظم رهبری در عراق همچنین تاکید کرد: هرکس تروریست‌ها را یاری و از لحاظ مالی و اسلحه مورد حمایت قرار دهد یا در آموزش نظامی به آنها کمک کند، در جنایت‌های پلیدشان که با ریختن خون ها چهره اسلام را خدشه دار کردند، شریک است.
مشروح این بیانیه به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
{إِنَّمَا جَزَاءُ الَّذِینَ یُحَارِبُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَیَسْعَوْنَ فِی الْأَرْضِ فَسَادًا أَنْ یُقَتَّلُوا أَوْ یُصَلَّبُوا أَوْ تُقَطَّعَ أَیْدِیهِمْ وَأَرْجُلُهُمْ مِنْ خِلَافٍ أَوْ یُنْفَوْا مِنَ الْأَرْضِ ذَٰلِکَ لَهُمْ خِزْیٌ فِی الدُّنْیَا وَلَهُمْ فِی الْآخِرَهِ عَذَابٌ عَظِیمٌ} المائده/۳۳٫
ضمن تبریک وتشکر از نیروهای امنیتی مردمی و فرزندان عشایر عراقی به مناسب پیروزهای ارزشمندی که در پی پاکسازی استان صلاح الدین عراق از نیروهای پلید و مفسد داعش محقق کردند، از خدای منان خواهانیم که جوانان عزیزمان را بر این گروه مفسد فی الارض پیروز گرداند.
بی شک داعش و گروه‌های تندروی مسلح تکفیری که این روزهای به مقابله با مسلمان برخاسته و فساد را در زمین گسترانیده است، در واقع ستمکاران وخوارج مفسدی هستند که خداوند دستور به قتل و مقابله با آنها را داده است و هرکس آنها را یاری و از لحاظ مالی و اسلحه مورد حمایت قرار دهد یا در آموزش نظامی به آنها کمک کند، در جنایت‌های پلیدشان که با ریختن خون ها چهره اسلام را خدشه دار کردند، شریک است.
از خداوند متعالی مسئلت می‌کنیم که رزمندگان مجاهدمان را در کارزار با آنان پیروز گرداند و به این عزیزان توانایی بیرون راندن این گروه مفسد فی الارض را از مناطق عراق و دیگر سرزمین های اسلامی را عطا فرماید.
الشیخ محمد مهدی الآصفی
النجف الاشرف
۱۲/ جمادی الآخر/ ۱۴۳۶هـــ
۳/۴/۲۰۱۵
منبع: پایگاه خبری داعش
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.