خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

آزادی یک متهم و دروغ پردازی سایت های مسیحیت صهیونیستی

به گزارش ادیان نیوز، “ویکتور بت تمرز” که به اتهام برگزاری جلسات غیرقانونی کلیسای خانگی در تاریخ ۹۳/۱۰/۰۵ بازداشت شده بود، ‌با سپردن وثیقه آزاد شد.
خبر بازداشت و آزادی وی در حالی از سوی خبرگزاری های مرتبط با فرقه مسیحیت صهیونیستی انتشار یافت که دروغ هایی از قبیل مشخص نبودن محل نگهداری او و تعطیلی کلیسای آشوریان نیز در سایه اصل خبر، خودنمایی می کرد.
این در حالی است که بر اساس اظهارات خانواده و اعضای کلیسای غیر قانونی خانگی وی،‌ ماموران پس از ارائه حکم بازرسی خود و با رعایت تمامی ضوابط و مقررات‌ به خانواده ایشان اعلام کرده اند که برای پیگیری پرونده متهم به زندان اوین مراجعه کنند.
وی در مدت زمان بازداشت، در بیشتر روزهای هفته با خانواده خود تماس تلفنی داشته و از همان ابتدای بازداشت، همه اطرافیان و مرتبطین مطلع بودند که این فرد در زندان اوین است.
لازم به ذکر است، بر اساس عکس منتشره توسط محبت نیوز و اسناد افشا شده توسط پایگاه “ویکی لیکس”، “ویکتور بت تمرز” با عناصر معلوم الحال و فاسد مسیحیت صهیونیستی و ماموران اطلاعاتی سازمان های جاسوسی در داخل و خارج کشور در ارتباط تنگاتنگ بوده است.
 بنا بر این گزارش، ” ویکتور بت تمرز” با اقدامات غیر قانونی خود لکه ننگی برای جامعه آشوریان شده و کلیسایی که به عنوان محل عبادت و خدمت آشوریان کشور شناخته می شد، را به محلی برای اجرایی نمودن مقاصد شیطانی خود تبدیل کرده بود.
با آشکار شدن تخلفات گسترده وی و همسرش به نام “شامیرام عیسوی”، بنا به درخواست جامعه‌ آشوریان و با تلاش های نماینده محترم آشوریان در مجلس شورای اسلامی دکتر “یوناتن بت کلیا” این کلیسا مجددا به دست صاحبان اصلی خود یعنی آشوریان بازگشت.
گفتنی است با وجود تبلیغات سوئی که در اکثر رسانه های معاند مبنی بر تعطیلی کلیسای آشوریان از سال ۸۸ عنوان می شود، این کلیسا همانند سال های اول تاسیس خود برای انجام مراسم های دینی جامعه محترم آشوریان کشور باز است و آنها در طول هفته به اجرای مراسم عبادی خود می پردازند.
باید افزود بر اساس افشاگری هایی که توسط یکی از مسیحیان در فضای مجازی منتشر شده، فردی به نام “امین افشار نادری”- یکی از کسانی که خبرگزاری “اف سی ان ان” از او به عنوان همکار “ویکتور بت تمرز” یاد کرده است- که زودتر از بقیه متهمین از زندان‌آزاد شده، اطلاعات کلیسای خانگی مربوطه را به ضابطین قانونی ارائه داده است. 
منبع: انجمن رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.