خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دانشگاه، جولانگاه فرقه های انحرافی؟

به گزارش ادیان نیوز، تشکیل و حمایت از فرقه ها، یکی از راه های بسیار مناسب برای نفوذ و در نهایت استحاله فرهنگی دانشجویان است و از این رو دشمن در جنگ نرم تحمیلی خود، دانشگاه ها و دانشجویان کشور را آماج تبلیغات مسموم خود قرار داده است.
شاهد این مدعا این که هر از چند گاهی، خبری مبنی بر فعالیت فرقه های انحرافی در یکی از دانشگاه های کشور به گوش می رسد.
هر چند شاید بخش های پنهان و زیرین این موضوع افشا نشود، ولی همین حجم فعالیت آشکار شده هم زنگ خطری است که باید علاج واقعه قبل از وقوع کرد.
آخرین موردی که از فعالیت فرقه های انحرافی منتشر شد، خبر تلاش فرقه مسیحیت صهیونیستی برای جذب دانشجویان دانشگاه اهواز به این فرقه بود.
قبل از آن نیز اخباری مبنی بر فعالیت فرقه های انحرافی دیگر چون بهائیت، وهابیت و … نیز روی خروجی پایگاه های خبری قرار گرفت که نشان از عزم جدی سردمداران فرقه ها برای تسلط بر ذهن و فکر این قشر مهم و اثرگذار دارد.
در این زمینه، فرقه مسیحیت صهیونیستی هدف گذاری خود را بر روی بخش فرهیخته و تحصیل کرده کشور قرار داده و حتی افرادی را در پوشش دانشجو از داخل و خارج از کشور برای پیشبرد امور تبلیغاتی خود به کار می گیرد.
به منظور رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده، سردمداران این فرقه منحرف در کشور کره، افرادی را با اسامی مشترکی چون: لی، نینو و … به ایران می فرستند و مرکز اصلی پشتیبانی و قرارگاه آنها در کلیسای انجیلی پطرس واقع است.
پس از استقرار، این افراد با پوشش موسسات کاریابی و استخدام در شرکت های کره ای و با سوء استفاده از فضای باز جامعه، به تبلیغ و ترویج مسیحیت صهیونیستی مشغول می شوند.
یکی از این موارد، دانشجویی کره ای بود که با هدف ترویج فرقه مسیحیت صهیونیستی به کشور وارد و در رشته ادبیات فارسی دانشگاه تهران مشغول به تحصیل شد و سفرهای تبلیغی زیادی به نقاط مختلف کشور داشت.
این فرد که با سازماندهی بسیار قوی و پشتیبانی مالی از جانب این فرقه در حال فعالیت بود، پس از شناسایی از کشور اخراج  و خبر آن نیز توسط خبرگزاری ها منتشر شد.
بنا بر این گزارش، فرقه مسیحیت صهیونیستی که قشر دانشجو را برای گسترش فعالیت های تشکیلاتی خود بسیار مفید و موثر تشخیص داده، سرمایه گذاری عظیمی را به این بخش اختصاص و سازمانی به نام نهضت دانشجویی بین المللی مسیحیت(Campus Crusade for Christ international)  را تشکیل داد.
هدف از تشکیل این موسسه مسیحی که هم اکنون به”CRU” تغییر نام داده، تبلیغ و ترویج مسیحیت صهیونیستی و دعوت دانشجویان به این فرقه است.
شاگرد پروری به عنوان ماموریت اصلی آن سازمان معرفی شده و بنا به اعلام سردمداران آن، راه اندازی جنبش و جریانی بین المللی برای پیشبرد برنامه ها، جزء رئوس برنامه های آنها قرار دارد.
این موسسه ترویج مسیحیت صهیونیستی، توجه و تمرکز ویژه ای بر روی مساله تبلیغ مسیحیت در ایران دارد و اخبار روزمره ایران را دنبال کرده و مطالبی نیز به نقل از محبت نیوز- بنگاه دروغ پردازی مسیحیان صهیونیست – منتشر می کند.
با توجه به برنامه ریزی هدفمند دشمن برای رسوخ در دانشگاه های کشور از طریق ترویج فرقه های انحرافی و عرفان های نوظهور و سکولار، مسئولان امر باید اراده ای جدی و خلل ناپذیر برای خشکاندن ریشه های آن داشته باشند و با تدوین راه کارهای اساسی- اعم از سلبی و ایجابی- در جهت مقابله با آن برآیند.
گفتنی است، فرقه جماعت ربانی که به عنوان مجری سیاست های کلی فرقه پروتستانیسم بین الملل در ایران شناخته می شد، برنامه های دراز مدت هدفمندی بر روی دانشگاه تنظیم کرده بود و مکان اصلی شورای کلیساهای غیرقانونی جماعت ربانی روبروی درب شرقی دانشگاه تهران قرار داشت. 
منبع: انجمن رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.