خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

موفقیت‌ مرحله سوم عملیات پاکسازی تکریت

 به گزارش ادیان نیوز، «رائد شاکر» فرمانده نیروهای پلیس فدرال عراق اعلام کرد که مرحله سوم عملیات آزادسازی شهر تکریت مرکز استان صلاح‌الدین با موفقیت به پایان رسید و نیروهای امنیتی پس از درگیری چند روزه با تروریست‌ها و کشتن تعداد زیادی از آنها در تکریت، خود را به مناطق کصیبه، الدور و البوعجیل رساندند.
به گزارش السومریه نیوز، رائد شاکر امروز(پنجشنبه) در نشست خبری که در استان صلاح الدین برگزار شده است، اعلام کرد که عملیات نظامی ارتش برای پاکسازی کمربند امنیتی بغداد از عناصر تروریستی همزمان با عملیات کنونی آزادسازی استان صلاح الدین، آغاز شده است.
شاکر افزود: استفاده داعش از عوامل انتحاری پس از ناتوانی در برابر نیروهای امنیتی و ارتش در میدان نبرد، نشان می دهد که این گروه ترویستی به کارت‌های بازنده خود روی آورده است.
فرمانده نیروهای پلیس فدرال عراق همچنین تاکید کرد که موفقیت‌های ارتش در برابر داعش در برخی از محورها به ۱۰۰ درصد رسیده است.
عملیات ارتش و نیروهای بسیج مردمی عراق برای آزادسازی استان صلاح الدین از روز یکشنبه هفته جاری آغاز شده است و تاکنون بسیاری از مناطق مختلف این استان آزاد شدند.
وزارت کشور عراق روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که حدود ۱۰۰ منطقه و شهر و محله در استان صلاح الدین در این عملیات پاکسازی شدند.
منبع: فارس
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.