خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

آزادی منطقه “البوعجیل” در شرق تکریت

به گزارش ادیان نیوز، گروه “عصائب اهل الحق” عراق یکشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش و نیروهای بسیج مردمی به همراه گروه‌های مقاومت اسلامی، منطقه “البوعجیل” واقع در شرق تکریت را به طور کامل از عناصر تکفیری داعش پاکسازی کردند.
“نعیم العبودی” سخنگوی این گروه مقاومت اسلامی عراق گفت: مقاومت اسلامی عصائب الحق با حمایت ارتش و نیروهای مبارز عشایر امروز پاکسازی منطقه البوعجیل را کامل کردند”.
پایگاه “المسله” از قول العبودی افزود: “در عملیات پاکسازی البوعجیل ده‌ها نفر از عناصر تکفیری داعش کشته و تعداد زیادی از بمب‌های که تکفیری‎های جنایتکار برای جلوگیری از پیشروی نیروهای امنیتی و گروه‌های مقاومت اسلامی نصب کرده بودند، خنثی شدند”.
یک هفته از آغاز عملیات نیروهای بسیج مردمی عراق برای آزادسازی استان صلاح‌الدین از دست گروه‌های مسلح شامل عناصر بعثی و داعشی گذشت.
شبکه خبری المیادین نیز گزارش کرد که منابع نظامی وابسته به نیروهای بسیج مردمی می‌گویند به احتمال زیاد، نیروهای عراقی تا ساعاتی دیگر می‌توانند وارد شهر العلم شوند زیرا محاصره این شهر کامل شده و آزادی آن، مقدمه آزادسازی تکریت خواهد بود.

منطقه البوعجیل در شرق شهر تکریت

حضور مستقیم حاج قاسم سلیمانی در عملیات

حضور “نزار قطری” مداح اهل بیت در میان رزمندگان حشد الشعبی

حضور نیروهای مقاومت اسلامی در منطقه البوعجیل

حضور نیروهای مقاومت اسلامی در منطقه البوعجیل

حضور نیروهای مقاومت اسلامی در منطقه البوعجیل

منبع: پایگاه خبری داعش
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.