خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

گردن اعراب مخالف را با تبر قطع میکنیم

 به گزارش ادیان نیوز، “آویگدور لیبرمن”، در کنفرانس انتخاباتی حزب خود با تاکید بر بهره بردن از نزدیکی دیدگاه های کشورهای عربی و رژیم اشغالگر، تهدید کرد که گردن عرب های ساکن سرزمین های سال ۴۸ را با تبر قطع خواهد کرد.
لیبرمن با حمله شدید به فلسطینی ها در اراضی اشغالی خاطرنشان کرد: “توجیهی وجود ندارد که ام الفحم به عنوان جزیی از اسراییل باقی بماند.”
ام الفحم شهری در ۸۰ کیلومتری بیت المقدس واقع در شمال اراضی اشغالی است که به موجب توافقنامه آتش بس با اردن در سال ۱۹۴۹ تسلیم رژیم صهیونیستی شده است و از نظر تعداد ساکنان بعد از ناصره و رهط سومین شهر بزرگ اراضی اشغالی به شمار می آید.
لیبرمن خواهان اجرای طرحی است که به موجب آن مناطق سه گانه (ام الفحم، عاره، عرعره) در شمال اراضی اشغالی به اراضی فلسطینی ضمیمه شود، تا وجود فلسطینیها در داخل اراضی اشغالی را رد کرده و مورد هدف قرار دهد.
وی افزود: “آن دسته از شهروندان عرب در روزی که آن را نکبت می نامند (روز اشغال اراضی فلسطینی) و پرچم فلسطین را بالا می برند، باید از اینجا بروند. من حاضرم آنها را به ابومازن (محمود عباس) پیشکش کنم و از این بابت بسیار خوشحال خواهم شد.”
لیبرمن همچنین بر ضرورت آشتی با تشکیلات خودگردان فلسطین از طریق یک راه حل منطقه ای با مشارکت کشورهای عربی، فلسطینی ها اسراییل تاکید کرد.
وی افزود: “باید از نزدیکی دیدگاه های اسراییل و کشورهای عربی استفاده کرد اما منظور خود را از نزدیکی دیدگاه توضیح نداد.”
وی ادعا کرد: “فلسطینی ها می دانند کشورهای عربی چگونه درباره آنها فکر می کنند. مثلا به کویت بروید و درباره فلسطینی ها از آنان بپرسید. برخی کشورهای عربی عقیده دارند که امروز تهدید حقیقی اسراییل و صهیونیسم نیست بلکه داعش، جبهه النصره، حزب الله و حماس است.”
لیبرمن گفت: “ما باید از این موقعیت بهره برداری کنیم و کنترل اوضاع را به دست بگیریم.”
گفتنی است پایگاه خبری صهیونیستی “والاه” در همین زمینه نوشت که لیبرمن به تازگی توانسته با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس روابطی ایجاد کند و با آن که به تندروی معروف است اما در این زمینه فعالیت قابل توجهی از خود نشان داده است.
 منبع: العالم
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.