خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

حضور عنصر صهیونیست در نشستی رسمی!

به گزارش ادیان نیوز، بعد از توهین های وقیحانه نشریه فرانسوی “شارلی ابدو” فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص)، یکی از موسسات فرهنگی استان گیلان اقدام به برگزاری نشستی با حضور صاحب منصبان کلیساهای مسیحی- چه قانونی و چه غیر قانونی- در رشت کرده بود، که خبر آن با شادمانی از سوی برخی از پایگاه های خبری مرتبط و یا غیر مرتبط با این حوزه نیز باز نشر شد.
با کمال تاسف باید گفت،‌ در این جلسه از فردی به نام” الف. الف” دعوت به عمل آمده و به عنوان “کشیش” در متن خبرها به وی اشاره شده و بیانیه مشترک را نیز امضاء کرده است؛ در حالی که وی یکی از افراد موثر فرقه غیر قانونی جماعت ربانی در ایران محسوب می شود.
این فرد که از دین مبین اسلام خارج و به فرقه مسیحیت صهیونیستی روی آورده، بعد از استعفا از محل کار سابق خود و پیوستن به این فرقه، با کسب رضایت اربابان خود و راه یابی به مناصب اجرایی، توانست به عنوان مسئول کلیسای غیر قانونی جماعت ربانی رشت، انتخاب شود.
وی در مدت فعالیتش با حمایت و پشتیبانی از راه اندازی کلیساهای غیر قانونی خانگی و پخش اقلام تبشیر مسیحیت صهیونیستی در استان گیلان، نقش مهمی در جذب مسلمانان به فرقه جماعت ربانی داشته است.
کشیش خودخوانده”الف.الف” با سازمان های غیر قانونی تبشیر مسیحیت صهیونیستی مانند: ایلام، ۲۲۲، اوپن درز، کمپس و عمله های تبشیر چون لازاروس یقنظر در ارتباط بوده و تلاش های فزاینده، او را مدعی کسب بالاترین مقام تشکیلاتی فرقه جماعت ربانی کرد.
وی در سال ۸۴ کاندیدای مقام نظارت کلیسای غیر قانونی جماعت ربانی شد که با عدم اقبال هیئت کشیشان مواجه و ناراحتی و کناره گیری او از فعالیت های شورا را به دنبال داشت.
“الف. الف” برای اینکه در امر تبلیغات فرقه ای ورزیده شود، در دوره هایی که به این منظور در خارج از کشور در دانشگاه” آی سی آی” تشکیل می شده، شرکت کرده است.
او با راه اندازی وبلاگ، همچنان به دنبال ترویج فرقه مسیحیت صهیونیستی در بین مسلمانان است. صفحه ای مرتبط با وی در شبکه اجتماعی راه اندازی شده که به عنوان پاتوقی برای جذب افراد به فرقه مسیحیت صهیونیستی مورد استفاده قرار می گیرد.
علی رغم تعطیلی فعالیت های غیرقانونی شورای کلیساهای جماعت ربانی در تهران، متاسفانه این کلیسا- که اکثریت قریب به اتفاق آنها از مسلمانان جذب شده به مسیحیت هستند- به فعالیت های تبشیری خود ادامه می دهد و این فرد هنوز دست از تبلیغ و ترویج مسیحیت صهیونیستی برنداشته و عکس سرصفحه پروفایل وی در شبکه اجتماعی، تصویری از همین مکان تعطیل شده است.
حضور و امضای نمادین و البته از روی اکراه وی در زیر این بیانیه، ذره ای از خیانت های او به ملت مسلمان ایران را از یادها نخواهد برد و اصولا نیازی به دعوت از فردی که دشمنی دیرینه ای با پیامبر محبت و مهربانی دارد، برای محکومیت توهین به ادیان الهی نیست.
فرقه ای که وی عضویت در آن را جزء افتخارات خود می داند، کوچکترین اعتقادی به پیامبر اعظم(ص) ندارند؛ و اگر فرصت برای آن فراهم شود، تیزترین تبرها را بر ریشه دین مبین اسلام می زنند؛ همان گونه که تاکنون دریغ نکرده اند.
 موسسه مربوطه در استان گیلان و رسانه هایی که با اشتیاق فراوان آن را پوشش دادند، باید به این نکته توجه داشته باشند که این فرد و فرقه منحرف متبوع وی، بیشترین بهره تبلیغاتی را از این اقدام نا به جا بردند؛ ‌چرا که در حالی که نیاز مبرمی برای دیده شدن و مطرح شدن داشتند، با این اقدام به صورت رایگان امتیازی از جبهه انقلاب گرفتند.
گفتنی است رسمیت بخشی به یک عنصر معلوم الحال، آن هم کسی که از انجام عمل خود نه تنها پشیمان نیست؛ بلکه در راستای تقویت جبهه دشمنان اسلام و مسلمین از هیچ تلاشی فروگذار نکرده، اشتباهی است که شاید به راحتی قابل بخشش نباشد. 
منبع: انجمن رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.