خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

توهمات رجوی در آستانه چهارشنبه سوری

به گزارش ادیان نیوز، شروع پروژه چهارشنبه سوری امسال منافقین نیز مثل سالهای قبل با داستان سرایی‌های عجیب و غریب در سایت گروهک همراه بوده است.
بخشی از این خیال بافی ها و دروغ پردازی ها در رسانه‌های وابسته به گروهک، دال بر این موضوع است.
« انفجارهای پیشواز چهارشنبه‌سوری تهران را به منطقه جنگی تبدیل کرده است ، انفجار نارنجکهای دستی در خیابانهای شیخ هادی و جمهوری تهران، جوانان در میدان تجریش به پیشواز چهارشنبه‌سوری رفته‌اند ، حمایت جمعی از خانواده‌های شهیدان مجاهد در غرب کشور از فراخوان سازمان مجاهدین خلق ایران برای شرکت در چهارشنبه‌سوری، خرید و فروش آزاد لوازم چهارشنبه‌سوری به‌رغم منع مقامات حکومتی، جوانان در یزد با انفجار ترقه ونارنجکهای دستی به پیشواز چهارشنبه‌سوری می‌روند،منطقه کیانپارس اهواز روز چهارشنبه‌سوری منطقه جنگی خواهد شد، جوانان در زنجان در تدارک چهارشنبه‌سوری،تهران پر رونق‌ترین بازار، بازار تهیه الزامات جشن چهارشنبه‌سوری،جوانان بندر انزلی به پیشواز چهارشنبه‌سوری رفته‌اند،بیانیه تکواندو کاران هیأت شاهین گلستان در مورد مراسم چهارشنبه‌سوری،جوانان کرمان و شهربابک به پیشواز چهارشنبه‌سوری رفتند،دانشجویان هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران در کرمانشاه اعلام کردند برای مصاف آخرین آماده می‌شویم ، جوانان کردستان به پیشواز چهارشنبه‌سوری رفتند، جوانان تهرانی با ایجاد انواع انفجارها منطقه سلسبیل را به یک منطقه جنگی تبدیل کردند، ناتوانی رژیم در سرکوب خیزش مردم در چهارشنبه‌سوری،جوانان سمنان از هم‌اکنون به پیشباز چهارشنبه‌سوری رفته‌اند،با نزدیکتر شدن به روز چهارشنبه سوری، تعداد مردمی که برای خرید وسایل چهارشنبه‌سوری به بازار می‌روند دو چندان شده است.»
این حجم دروغ‌پراکنی و خیال پردازی تنها بخش بسیار کوچکی از تلاش بی حاصل گروهک برای ماهیگیری در شب چهارشنبه سوری است . منافقین از هفتم اسفند ماه مدعی هستند که تهران وضعیت جنگی به خود گرفته و فروشندگان و خریداران ترقه با ماموران درگیر شده‌اند.
سئوال اینجاست اگر واقعا تهران وضعیت جنگی به خود گرفته چرا هیچ رسانه دیگری حتی مغرض این وضعیت جنگی را پوشش نمی دهد؟ چرا حتی منافقین خود به پوشش گسترده این وضعیت جنگی نمی پردازند؟!؟ ظاهر حتی خود منافقین هم دروغ‌پردازی‌های خود را باور ندارند!
رجوی گمان می‌کند اگر این خیال‌بافی و دروغ پردازی‌ها را در حجم انبوه انجام دهد دروغهایش باور پذیر می شود ولی درک ننموده که این وضعیت تنها نشان دهند استیصال و درماندگی او و گروهک مفلوکش است نه چیز دیگر.
منبع : وبسایت مجاهدین 
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.