خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

افشای پشت‌پرده اهدای جایزه ای هنگفت به «معصی علی‌نژاد»

به گزارش ادیان نیوز، «معصی (مسیح) علی‌نژاد» خبرنگار ضدانقلاب و مدیر کمپین ضدفرهنگی و ضددینی «آزادی‌های یواشکی زنان در ایران» در فیسبوک است که پس از فتنه ۸۸ به خارج‌ از کشور گریخت و از آن زمان به‌سبب داشتن استعداد خیانت به وطن، در خدمت دشمنان ملت ایران از جمله انگلیس و آمریکا قرار گرفت.
این خبرنگار ضدانقلاب که معمولاً خود را با عنوان «خبرنگار مستقل»(!) معرفی می‌کند، پس از چند سال حضور در لندن و پایان ماموریتش در انگلیس، به آمریکا مهاجرت کرد و اکنون ادامه فعالیت‌های خود را با همکاری دستگاه‌های امنیتی و جاسوسی آمریکا و انگلیس دنبال می‌کند.
مسیح علی‌نژاد که در ماه‌های اخیر پس از ناموفقت بودن کمپین «آزادی‌های یواشکی زنان در ایران»، با افسردگی و یأس مواجه شده بود، در روزهای گذشته در اقدامی‌سیاسی، به‌سبب مخالفت با قانون حجاب اسلامی‌در ایران، جایزه هنگفتی دریافت کرد تا برای ادامه فعالیت‌های خود انگیزه داشته باشد.
این جایزه از سوی «تشکل ژنو برای دموکراسی و حقوق بشر» به «مسیح علی‌نژاد» اهدا شده است. نام این نهاد به‌گونه‌ای انتخاب شده که شنونده گمان می‌کند این نهاد به سازمان ملل در ژنو ارتباط دارد، در حالی که اینطور نیست. این تشکل از ۲۰ سازمان به‌ظاهر غیردولتی حقوق بشری تشکیل شده که عمدتا ادعای استقلال مالی دارند، اما سیاست کشورهای غربی در موضوعاتی مانند حقوق بشر را دنبال می‌کنند و به‌گفته سایت «ویکی‌لیکس» از سوی دولت‌های غربی حمایت مالی و رسانه‌ای می‌شوند.
در این راستا، سایت ضدانقلاب «خودنویس» چند روز پیش افشا کرد، موسسه‌ای که جایزه‌ای هنگفت به «مسیح علی‌نژاد» اعطا کرده، یک موسسه اسراییلى مستقر در سوییس است. این موسسه اسرائیلی در راس ۲۰ نهادی است که جایزه سالانه‌ «مجمع حقوق بشر ژنو» را به علی‌نژاد اهدا کرده است.

«هیلل نوئر» در نشست ژنو .

«مسیح على‌نژاد» تا چهار سال پیش (به‌ظاهر) مواضع ضد اسراییلى داشت. او یکى دو سال پیش، در پاسخ به سخنان نتانیاهو در مورد ممنوعیت شلوار جین در ایران، کمپینى در تمسخر نتانیاهو راه انداخت و با خوشحالى گفت که جوانان ایرانى، برخلاف دروغ نتانیاهو، آزادند که شلوار جین بپوشند. حتی «مسیح‌ علینژاد» چند سال پیش، پس از دعوت یک کانال اسراییلی از نامزد یکی از کشته‌های فتنه ۸۸ به‌نام کاسپین ماکان، و رفتن وی به اسرائیل، در وبلاگ خود کاسپین را خائن به جنبش سبز نامید.
این سایت ضدانقلاب اذعان کرد، «مسیح علی‌نژاد» جایزه دفاع «حقوق زنان» را از دستان «هیلل نوئر» (Hiller Neuer)، رییس یک بنیاد مرتبط با اسرائیل مستقر در سوییس دریافت کرده است.
«مسیح علی‌نژاد» با اینکه از این موضوع اطلاع داشته، اما از سویی برای از دست ندادن جایزه هنگفت دلاری و از سوی دیگر برای از دست ندادن مخاطبین خود، از اعلام صهیونیستی بودن این جایزه خودداری کرده است.
«هیلل نوئر» ارتباط بسیار نزدیک و صمیمی‌با محافل صهیونیستی دارد.
«هیلل نوئر» فرداى روزى که به مسیح على‌نژاد «جایزه حقوق بشر» را اعطا کرد، براى شرکت در نشست صهیونیستی آیپک (AIPAC) به آمریکا سفر کرد. وی در صفحه توئیتر خود اهدای جایزه به «مسیح علی‌نژاد» و شرکت در نشست صهیونیستی آیپک را دارای اهدافی مشابه دانست.
علی‌نژاد اکنون از «معصومه علی‌نژاد قمی» به دختری با فرهنگى انگلیسى-آمریکایی تبدیل شده که دیگر نه‌تنها دشمنی با رژیم صهیونیستی ندارد، بلکه به دوست اسرائیلی‌ها تبدیل شده و از آنها هدایا و جوایز متعددی دریافت می‌کند.
«مسیح علی‌نژاد» تا چندی پیش تلاش می‌کرد خود را مخالف اسرائیل نشان دهد و برای از دست ندادن هوادارانش، از دیگران به‌خاطر حمایت از رژیم صهیونیستی یا رفتن به سرزمین‌های اشغالی انتقاد می‌کرد، اما اکنون از یک نهاد صهیونیستی که رییسش برای حمایت از نتانیاهو به نشست آیپک می‌رود، با خوشحالی و هیاهو جایزه هنگفت دلاری دریافت می‌کند.
گفتنی است، چندی پیش بود که «امید شریفی دانا» از عناصر سلطنت‌طلب خارج‌نشین، حمایت «ربع پهلوی» از مسیح علی‌نژاد در ایجاد و تبلیغ کمپین ضدفرهنگی «آزادی‌های یواشکی زنان در ایران» را افشا کرد، اما علی‌نژاد ترجیح داد درباره این خبر سکوت کند.
منبع: امپراطوری دروغ
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.