خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اسلام جواب‌های دقیق و روشنی به مسائل اصلی زندگی دارد

به گزارش ادیان نیوز، کشیشی که سعی داشت مسلمانان را مسیحی کند، از نحوه تشرفش به اسلام می‌گوید: «سلام علیکم؛ اسم کنونی من ایوب عبدالرحمن است. من در یک خانواده مسیحی در مالزی به دنیا آمدم. همیشه تصمیمم این بود که یک مسیحی معتقد و حقیقی باشم تا به بهترین درجه بهشت نائل آیم. بعد از تحصیلاتم به آلمان رفتم و در بیمارستان مشغول کار شدم. در آلمان با مسلمانان آشنا شدم و خیلی به حال آن‌ها تأسف می‌خوردم چون آن‌ها غسل تعمید را انجام نداده بودند و مسیحی نبودند و راهی به بهشت نداشتند. تصمیم گرفتم تا مسلمانان را به زعم خود از تاریکی به نور دعوت کنم. از این رو به مطالعه اسلام و مسیحیت در لندن پرداختم. قرآن کریم را از ابتدا تا انتها مطالعه کردم.
تا قبل از مطالعه قرآن کریم فکر می‌کردم که تنها، کتاب مقدس کتاب خداوند است که توسط روح‌القدس و تأیید او برای انسان فرستاده شده است اما وقتی قرآن کریم را مطالعه کردم دیدم که داستان‌های پیامبران در قرآن کریم بسیار زیباست و تهمت‌های زشتی که کتاب مقدس به انبیاء می‌زند مانند زنا با زن شوهر دار، زنا با دختر خود، بت پرستی و…، در آن خبری نیست. فهمیدم که آن گونه که من نسبت به اسلام فکر می‌کردم، اشتباه بوده است. اسلام جواب‌های دقیق و روشنی به مسائل اصلی زندگی دارد.
من مسلمان شدم و به آلمان بازگشتم. وقتی با مقامات مافوقم صحبت کردم و تغییر دینم را اعلام کردم، آن‌ها مرا سرزنش و آزار و اذیت کردند و تهدید کردند که مرا به زندان خواهند افکند و امکان بازگشت به مالزی را به من نخواهند داد. چاره‌ای نداشتم جز اینکه اعلام کنم که توبه کرده‌ام و مسیحی هستم. بعد از آن مرا به بیمارستان روانی‌ها در اورشلیم فرستادند. در بیمارستان با بسیاری از نویسندگان مسیحی آشنا شدم در مباحثاتم با آن‌ها متوجه شدم که آن‌ها نیز الوهیت حضرت عیسی را قبول ندارند. بعد از سه ماه به آلمان برگردانده شدم. مدرک آزمایشگاه پزشکی گرفتم.
به من گفتند که باید زبان پرتقالی یاد بگیری و برای تبلیغ مسیحیت عازم برزیل شوی و حق ازدواج هم نداری و ما همه امکانات را در اختیار تو قرار می‌دهیم. خیلی ناراحت بودم که نمی‌توانم اسلام را بپذیرم. دو هفته گذشت. از مالزی خبر آوردند که رئیس بیمارستان جدید، دستش شکسته و باید به آلمان بیاید و کسی را به عنوان جانشین بفرستند. آن‌ها مرا به جای برزیل به مالزی فرستادند. الحمد لله دعای من مستجاب شد و در مالزی من اسلام را پذیرفتم اما از بسیاری از منافع مالی محروم شدم. ولی اسلام برای من از همه چیز با ارزش‌تر است. والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته.» 
منبع: رهیافته
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.