خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اعتراف معصی علی‌نژادبه شکست

ادیان نیوز: «معصی (مسیح) علی‌نژاد» خبرنگار ضدانقلاب و مدیر کمپین ضدفرهنگی «آزادی‌های یواشکی زنان در ایران» در فیسبوک است. وی پس از فتنه سال ۸۸ از ایران فرار کرد و از آن زمان به‌سبب داشتن استعداد خیانت به وطن، در خدمت دشمنان ملت ایران به‌ویژه دستگاه‌های امنیتی انگلیس و آمریکا قرار گرفت.
این خبرنگار ضدانقلاب که معمولاً خود را «خبرنگار مستقل»(!) می‌نامد، پس از چند سال حضور در لندن و پایان ماموریتش در انگلیس، به آمریکا مهاجرت کرده و اکنون با همکاری دستگاه‌های امنیتی و جاسوسی آمریکا فعالیت‌های ضدایرانی خود را دنبال می‌کند.
مسیح علی‌نژاد در ماه‌های گذشته پس از عدم‌موفقیت کمپین «آزادی‌های یواشکی زنان در ایران»، با افسردگی و یأس مواجه شده بود. وی در روزهای گذشته در اقدامی‌سیاسی، به‌سبب مخالفت با قانون حجاب اسلامی‌در ایران، از سوی موسسه‌ای صهیونیستی جایزه هنگفتی دریافت کرد تا برای ادامه فعالیت‌های خود انگیزه کافی داشته باشد.
با این حال، هنوز نشانه‌های افسردگی و شکست در نوشته‌های مسیح علی‌نژاد مشخص است. چند روز پیش و پس از سخنرانی معاون امور زنان و خانواده جمهوری اسلامی‌ایران در نشست «مقام زن» در نیویورک، وی در صفحه فیسبوکش نوشت: “اعتراف می‌کنم شکست خوردم. نزدیک به پانزده رسانه معتبر دنیا ایمیل زدم و با برخی‌هاشان گفت‌وگو کردم و برای شان شرح دادم و شرح نوشتم که سخنان خانم شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان رییس جمهور در مورد اینکه «تا مادامی‌که موانعی چون کمبود منابع مالی و سرمایه گذاری، بویژه موانع ناشی از تحریم‌های اقتصادی وجود دارند دستیابی به توازن جنسیتی فراگیر ناممکن خواهد بود.» حقیقت ندارد …”
این خبرنگارِ رسانه‌های صهیونیستی که چندی پیش ماهیت ضد اسلامی خود را افشا کرده بود، در ادامه نوشت: “به پانزده رسانه معتبر دنیا نوشتم اینکه معاون رییس جمهور امور زنان کشورم در سازمان ملل می‌گوید «جایگاه والای زن در آموزه‌های قرآنی و اسلامی‌در تدوین اسناد و قوانین جمهوری اسلامی‌ایران از جمله قانون اساسی و قوانین موضوعه حقوق مادی و معنوی زنان را تضمین می‌نماید» دروغ محض است …”
وی در حالی که یأس و ناامیدی در وجودش موج می‌زد نوشت: “هیچ رسانه‌ای حاضر نشد در مورد این سخنان غیرواقعی حتی یک خط خبر بنویسد چون موضوعات مهمتری را در دستور کار داشتند یا به هر دلیلی …”
همچنین مسیح علی‌نژاد که این روزها بیشتر با شبکه ضدفرهنگی «من و تو» همکاری می‌کند، تلاش کرد در حاشیه نشست «مقام زن» در سازمان ملل با برخی مسئولان ایرانی مصاحبه کند که با پاسخ منفی آنها مواجه شد. «شهیندخت ملاوردی» معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری اسلامی‌ایران، به فریادهای مسیح علی‌نژاد توجهی نکرد و «فاطمه رهبر» نماینده مجلس شورای اسلامی‌نیز در پاسخ به او گفت: “من گذشته شما را می‌دانم و می‌شناسمت و نمی‌خواهم با شما مصاحبه کنم …” تا ناکامی‌های علی‌نژاد تکمیل شود.
تلاش «مسیح علی‌نژاد» برای مصاحبه با «فاطمه رهبر» نماینده مجلس شورای اسلامی
گفتنی است، مسیح علی‌نژاد در صفحه فیسبوکش اذعان کرده که با تعدادی از نمایندگان NGOهایی که همراه با هیأت ایرانی به آمریکا سفر کرده‌اند در حاشیه نشست «مقام زن» در نیویورک دیدار و ارتباط برقرار کرده است.
گروهی متشکل از ۱۸۰ نفر از نمایندگان NGOهای مختلف همراه هیأت ایرانی به نیویورک سفر کردند که در بین آنها افرادی با سابقه ارتباط با عناصر ضدانقلاب وجود دارد. مسیح علی‌نژاد در جهت کسب اطلاعات از درون ایران برای دستگاه‌های امنیتی و جاسوسی کشورهای غربی به برقراری ارتباط با برخی افراد در داخل ایران نیاز دارد و به‌نظر می‌برسد برخی از اعضای همراه هیأت ایرانی در آینده این وظیفه را انجام می‌دهند که این موضوع نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.
به گفته برخی رسانه‌ها، برخی از افرادی که همراه با هیأت ایران به نیویورک سفر کرده بودند، از نظر مسائل حفاظتی تایید شده نبوده و بدون تاییدیه‌های امنیتی به نیویورک رفته بودند.
منبع: امپراطوری دروغ
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.