خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

توهین مجری شبکه مسیحی محبت به مسئولان نظام

به گزارش ادیان نیوز، “سیاست زدگی” در شبکه های ماهواره ای مسیحی و صفحات مربوط به فعالین فرقه مسیحیت صهیونیستی در شبکه اجتماعی، به اوج خود رسیده است و هر روز پرده جدیدی از اهداف اصلی راه اندازی این شبکه ها و ماهیت واقعی دست اندرکاران آنها کنار زده می شود.
این حقیقت که ماموریت اصلی شبکه های ماهواره ای مسیحی، انجام بخشی از پروژه دشمن درجنگ نرم برای براندازی نظام است، را می توان با پایش برنامه های آنها با قطع و یقین بیان کرد.
بر خلاف ادعاهای مدیران و گردانندگان این شبکه ها، رگه هایی از مسائل سیاسی ضد اسلامی و ضد ایرانی در برنامه های آنها قابل مشاهده و در بسیاری از موارد، برنامه های پخش شده با اهانت به اعتقادات مسلمانان و مسئولین نظام همراه است.
علاوه بر موج فزاینده اهانت و اسائه ادب در شبکه های ماهواره ای مسیحی، افراد فعال مبلغ مسیحیت صهیونیستی، در صفحات خود در شبکه های اجتماعی، به اعتقادات مسلمانان و صاحب منصبان نظام توهین می کنند.
در یکی از این موارد، رسول ادبی -که بعد از ارتدادش فامیلی حیدری را برای خود برگزیده است-، علاوه بر توهین های مکرر قبلی خود، مطالب نادرستی را به مسئولان نظام نسبت داد.
وی دچار بیماری روحی و روانی بوده و به دلیل نداشتن ثبات شخصیت، مورد انتقاد شدید برخی از افراد و گروه های مروج مسیحیت صهیونیستی نیز واقع شده است؛ به عنوان نمونه، دروغ پردازی های وی در ارتباط با فوت مادرش، مدت ها کشمکش هایی را بین گروه­های مسیحی به وجود آورده بود.
همچنین عکس سر صفحه مربوط به پروفایل رضا صفا در شبکه اجتماعی، همچنان به سبک و سیاق فتنه گران سال ۸۸، ترکیبی از لوگوی شبکه نجات و شعارهایی در حمایت از سران فتنه و بر ضد رئیس جمهور سابق کشورمان است.
بنا بر این گزارش، حرکت شبکه های ماهواره ای مسیحی به سمت سیاست زدگی، تا آنجا پیش رفته که برنامه ای با عنوان “اِم نیوز” در شبکه محبت تولید و در آن، به پخش اخبار و تحلیل­ های سیاسی و اجتماعی جهت داری درباره اوضاع داخلی ایران و دیگر کشورهای مسلمان و مخالف سیاست های غرب، می پردازند.
علاوه بر این، رضا صفا مجری شبکه صهیونیستی نجات در همه برنامه های خود، سیاسی کاری را چاشنی کار خود کرده و به هر شکل ممکن به مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران توهین می کند.
هرمز شریعت که خانواده وی سابقه عضویت در گروهک تروریستی منافقین را دارند و هم اکنون به عنوان رئیس و مجری شبکه هفت مشغول خدمت به صهیونیسم بین الملل است، در برنامه های خود گریزی به مسائل سیاسی ایران می زند و برنامه هایی با رویکرد “ایران هراسی” در این شبکه تولید و پخش شده است.
همچنین ساسان توسلی – کارشناس شبکه های ماهواره ای محبت، ست سون پارس و هفت-  در ایام فتنه آمریکایی- صهیونیستی ۸۸ در جمع اعضای گروهک ورشکسته منافقین جلوی سازمان ملل حاضر شد و علیه نظام جمهوری اسلامی ایران شعار داد.
گفتنی است، فرقه مسیحیت صهیونیستی که خود را شاخه ای از مسیحیت معرفی می کند بر خلاف اعتقادات مسیحیان مبنی بر اطاعت از دولت ها و دخالت نکردن در مسائل سیاسی، همیشه نسبت به نظام سیاسی ایران سیاست خصمانه ای را برگزیده است.
منبع: رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.