خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تشیع انگلیسی و عرفان‌های کاذب جدیدترین حربه‌های استکبار برای ضربه به اسلام

به گزارش ادیان نیوز، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور عصر امروز در یادواره ۳۳ شهید روستای آورزمان ملایر با اشاره به وضعیت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مردم در قبل از انقلاب اظهار داشت: با طلوع انقلاب اسلامی تاریکی‌های زمان طاغوت زدوده شده و نور انقلاب وضع کشور را تغییر داد.
وی گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دنیا به دو قطب شرق و غرب تبدیل شده بود و هر دولت سیاسی به یکی از این قدرت‎ها آویزان می‌شد ولی با پیروزی انقلاب اسلامی ایران این معادله به هم خورد و انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر قدرت الهی به پیروزی رسید.
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی دولت‎های شرق و غرب یک نقطه مشترک پیدا کردند و آن دشمنی با انقلاب اسلامی ایران بود و همواره سعی بر شکست دادن انقلاب اسلانی ایران درا داشتند.
وی گفت: به راه انداختن جنگ تحمیلی هشت ساله که کل دنیا با دادن پیشرفته‌ترین سلاح‌ها و تسلیحات به صدام از وی حمایت می‌کردند، به راه انداختن گروهک‌های استقلال طلب، ترور بیش از ۱۶ هزار ۸۰۰ نفر و تحریمهای اقتصادی تنها بخشی از دشمنی‌های استکبار در مقابل ایران اسلامی در طول تاریخ پیروزی انقلاب بوده است.
ذوالنور افزود: در دوران جنگ تحمیلی و در عملیات‌های مختلف صدام با نمایشگاهی از بهترین سلاح‌ها دنیا در مقابل ایران به جنگ می‌پرداخت اما این قدرت ایمان، معنویت، خداترسی،تمسک به ائمه و اراده ایرانیان و رزمندگان اسلام بود که با ولایت پذیری در مقابل آن همه تسلیحات ایستادگی کرده و جنگ را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
وی نقش ولایت پذیری و نفوذ ولایت در دل رزمندگان را در پیروزی جنگ تحمیلی بسیار اساسی دانست و بیان کرد: بسیاری از مواقعی که در عملیات‌ها گره افتاده بود فرمان امام(ره) بود که گره از کار عملیات باز کرده و رزمندگان با ولایت پذیری که داشتند شجاعانه می‌جنگیدند ولی اگر این فرمان‌ها از جانب کسی دیگر داده می‌شد هرگز در دل رزمندگان آنکونه نفوذ نمی‌کرد.
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمن استکبار از اول انقلاب تا اکنون از هر حربه‌ای برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کرده است و موفق نشده است و امروز سیلست ضربه زدن از درون را در پیش گرفته است.
وی افزود: امروز دشمن مستقیم اعتقادهاو باورها را هدف قرار داده است و قصد انحراف ایجاد کردن در آمان‌های اصیل و اعتقادات ناب را با استفاده از مراجع تقلید را دارند.
ذوالنور گفت: دنیای استکبار در قرن ۲۱  در حال روایج  بت پرستی جاهلی است با ایجاد امثال علی محمد باب‌ها و کسانی که مریدانی به دور خود جمع قصد ضربه زدن به باورهای مردم را دارد.
وی گفت: استفاده از عرفان‌ها نو ظهور و شخصیت‌هایی که ادعاهایی کذب را با سواستفاده از آیات و روایات و سادگی مردم قصد پاره پاره کردن شیعه ناب را دارند از جمله اقدامات دنیای اسکبار برای ضربه زدن به اسلام است.
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: به وجو آوردن داعشی که بویی از اسلام نبرده و فقط برای ضربه زدن به اسلام برپا شده یکی دیگر از اقدامات استکبار برای مقابله با اسلام ناب محمدی(ص) است.
وی تاکید کرد: در قرنی که عصر تکنولوژی و ماهواره و اینترنت است استکبار دین قرون وسطی را تبلیغ کرده و فرقه ای چون داعش که خود با استفاده از ماهواره و اینترنت بیش‌ترین تبلیغات را دارد استفاده از این ها را حرام می‌داند.
 ذوالنور گفت: شیعه انگلیسی یکی دیگر از حربه‌های استکبار برای مقابله با شیعه ناب بوده و با استفاده از رسانه‌ها و ماهواره و فضای سایبری تبلیغ شیعه انگلیسی می‌شود که جز ایجاد تفرقه و دور کردن مردم از ولایت قصد و هدف دیگری ندارد.
وی گفت: هزینه‌های داعش، شیعه انگلیسی و فرقه ‌ها و عرفان‌های نو ظهور را چه کسی تامین می‌کند؟ با کدام پول این‌ به تمامی هیئات ما درخواست کمک داده که ولی عکس امام ومقام معظم رهبری را از تکایا و حسینیه‌ها پایین بیاورد؟
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار کرد: دنیای استکبار با اسلام ناب محمدی(ص) و حاکمیت دینی اسلامی مشکل دارد و برای همین است که به مقابله با شیعه پرداخته است.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: مقام معظم رهبری حکومت اسلامی را به پنج مرحله انقلاب، شکل گیری نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی، تشکیل جامعه اسلامی و تشکیل نظام جهانی اسلامی  تقسیم کرد و ما در مرحله سوم قرار داریم.
ذوالنور با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز با وجود تحریم‌های ظالمانه و اقدامات عربستان برای تولید هر چه بیشتر نفت و پایین بردن قیمت این محصول در بازارهای جهانی ایران و ایرانیان توانسته اند قله‌های علم را یکی پس از دیگری فتح کنند.
وی افزود: امروز ایران در زمینه‌های نانو، غنی سازی اورانیوم، دستیابی به چرخه کامل هسته‌ای، شیبه سازی ژنتیکی،سلول‌های بنیادی، هوا فضا، پزشکی، شبیه سازی حیوانات و بسیاری دیگر از عرصه‌های علم در زمره کشورهای برتر دنیاست.
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران  ‌تاکید کرد: امروز باید حواسیمان بسیار جمع باشد چرا که دشمن با بساط عرفان‌های نوظهور و کاذب سعی بر ضربه زدن بر اسلام و ولایتمداری دارد و تنها راه چاره ما در این راه ولایتمداری است.
وی افزود: یکی از مهمترین‌ آرمان‌های شهدا ولایتمداری و پیروی از ولایت بود و ما باید مواظب باشیم که خون شهدا را پایمال نکنیم و آرمان‌های آنان را حفظ کنیم.
ذوالنور با اشاره اقدامات عرفان‌های نو ظهور و کاذب در سوء استفاده از اسلام بیان کرد: امروز استکبار برای خارج کردن ولایت در ایران به اهل بیت تمسک می‌کند و باید بسیار مراقب بود. 
منبع: دانا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.